Anonym (Tessan) skrev 2012-07-25 13:28:57 följande:
Hej igen! Kan tillägga att jag har fått 2 kvisslor i pannan som blossade upp nu idag, o dom gör ont som satan! Sen känner jag mig nästan febrig som att jag har feber men har inte d bara att tempen har gått upp en aning ! Letar nog symtom ja:) ha ha
Fast allt det där låter ju mer positivt för att du skulle vara gravid, än tvärtom! Än finns det hopp!
Själv fattar jag inte hur jag tänkte som tog ett test i måndags, det måste ha varit hjärnsläpp av allvarlig grad. Med missfallet testa jag på ÄL +9 och fick minus, först på ÄL +12 fick jag plus. Och jag har lite svårt att för att avgöra exakt när ÄL var denna gång eftersom att jag först fick pos på söndag em, sen även måndag och tisdag. Men om vi säger att själva ÄL var tisdag så var jag ju i måndags bara på ÄL +6 och först på söndag på ÄL +12. Som en kompromiss med mig själv har jag bestämt mig för att testa på lördag... Fick plus med dottern på ÄL +11. Är testet neg då så är jag helt enkelt inte gravid, och är jag inte det hoppas jag att mensen kommer innan lördag så jag kan sluta gå runt och känna denna vånda! Argh! Ska bli så sköööönt att veta för när mensen har kommit så får jag slappna av igen i minst tre veckor i alla fall.
Och alla symtom jag kände av tidigare är borta nu. Men det är nästan bättre, för jag brukar som sagt inte ha symtom när jag är gravid.