• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Väntan ; ok ja jag testar nog på måndag morgon urin:) Themore: jag kan bli lite dålig samma dag som jag ska få mens och sen dagarna efter men nu är det ju inte mens förrän den 4/8 så jag tycker det är få tidigt med d! Kanske på väg o bli sjuk då jag är så varm också

• themorethemerrier
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-26 15:56:08 följande:
    Väntan ; ok ja jag testar nog på måndag morgon urin:) Themore: jag kan bli lite dålig samma dag som jag ska få mens och sen dagarna efter men nu är det ju inte mens förrän den 4/8 så jag tycker det är få tidigt med d! Kanske på väg o bli sjuk då jag är så varm också
    Ja det har du helt rätt, brukar vara precis före och under mens för mig med! Ja men då är det nog något helt annat, krya på dig! Fast det där med tempen, den ska ju höjas efter ÄL väl?
  • Anonym (Tessan)

Jo jag tror det fick positivt ÄL test i fredags , men kan ju lika gärna vara sjuk feber .. 8185: nja tror nog kroppen spelar mig ett spratt :(

• jonie

Hej tjejer!! Tänker på er och håller tummarna för er alla!! Kan inte riktigt slita mig härifrån så kikar in även från semestertrippen Ta hand om er, kör hårt och lycka till med testandet!!

• Anonym (Tessan)

Jonie; tack skönt att du följer oss:) jadu nåt konstigt är det med min tjejmage fy sjutton va jag är uppsvälld och ont :( .. Sen känns mina bröst så mycket tyngre och ibland ömmar dom , äl +6 i morgon :) Åhhh vill testa nu helst igår;) köpte hem ett till test idag så nu jäklar kan jag testa from måndag :) nattinatt får se om det dyker upp nå mer i morgon:)

• jonie

Tessan: Spännande!!! Nu tycker jag tiden får gå lite snabbare Följer utvecklingen med spänning!

• Anonym (m)

Tessan: låter spännande

själv är jag äl+7 i dag och har dom senaste dagarna haft "dragningar" i ljumskarna samt illamående, men det kan mycket väl vara önske tänkande. själv tänker jag försöka vänta med att testa till nästa fredag (bim)

ha en bra dag alla    

• jonie

Hoppas ni kommer till min nystartade tråd snart! "Aprilbebis 2013".

Och det där med tempen: Den höjs med 0.2-0.5 grader efter ÄL. Det håller i sig om man är gravid eller sjunker när mensen kommer. Jag ligger kvar på 37.6 tror jag (ska kolla igen när jag kommer hem)

• gedansk

Hej

Hade nog ÄL för 7 dagar sedan och det verkar som om den blev förskjuten en vecka efter skrapningen. Så nu går jag bara och väntar på att mensen ska komma igång. Hur lång tid tog det för er andra att få igång äl och mensen?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall