• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Längtan)

Jag känner ju av min ägglossning.
    Men det kanske inte är fel att köpa ett ägglossnings test grej.
    Men en sådan köper jag nog inte för ens nästa ägglossning i så fall.

Vilka använder ni er av?

Jag funderar på att köpa Clearblues.
    Aningen den lite dyrare varianten eller den lite billigare digitala varianten.
    Vilken av dom två skulle ni köpa?

• jonie
    Anonym (Längtan) skrev 2012-07-31 20:50:35 följande:
    Jag känner ju av min ägglossning.
    Men det kanske inte är fel att köpa ett ägglossnings test grej.
    Men en sådan köper jag nog inte för ens nästa ägglossning i så fall.

Vilka använder ni er av?

Jag funderar på att köpa Clearblues.
    Aningen den lite dyrare varianten eller den lite billigare digitala varianten.
    Vilken av dom två skulle ni köpa?
    Ag körde på CB digitala med glada gubben Skrattande Funkade jättebra! (Blev gravid båda gångerna jag använde dom) Flört
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (Längtan)
    jonie skrev 2012-07-31 21:14:30 följande:
    Ag körde på CB digitala med glada gubben Skrattande Funkade jättebra! (Blev gravid båda gångerna jag använde dom) Flört
    Fast det är väl glad gubbe på dom båda?
    Är det den dyrare varianten?

Blivit gravid 4 gånger innan så det borde ju funka utan.

• jonie
    Anonym (Längtan) skrev 2012-07-31 21:18:55 följande:
    Fast det är väl glad gubbe på dom båda?
    Är det den dyrare varianten?

Blivit gravid 4 gånger innan så det borde ju funka utan.
    Ja det borde funka utan med Skrattande
    Jag vet bara om det testet. Kostar ganska mycket med tanke på att man bara får 7 st. Men jag tycker det är värt det.
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (Längtan)
    jonie skrev 2012-07-31 21:22:10 följande:
    Ja det borde funka utan med Skrattande
    Jag vet bara om det testet. Kostar ganska mycket med tanke på att man bara får 7 st. Men jag tycker det är värt det.
    Jo det är ju helt klart värt pengarna.
    Jag beställer ju allt från Clerblues hemsida och där finns det ju två varianter av digitala ägglossnings test.
    Beställer man innan en viss tid så får man ju allt dagen efter och man kan välja att betala med visa kort direkt.
    Fruktansvärt smidigt när man bor på landet eller om man vill smyga med att man är igång i bebisverkstaden ;)

Det lite dyrare ägglossnings testet  kostar ju med stickor 1.695kr och utan stickor 1.595kr.
    Det lite billigare ägglossnings testet kostar 249kr och det är sju stickor till den.

Funderar på att köra på den sist nämnda för 249 isf till en början med om det inte
    skulle vara något nu eller inte funka denna ägglossningen heller.
    Vilken av dom jonie använder du dig av? 
  • jonie
    Anonym (Längtan) skrev 2012-07-31 21:31:20 följande:
    Jo det är ju helt klart värt pengarna.
    Jag beställer ju allt från Clerblues hemsida och där finns det ju två varianter av digitala ägglossnings test.
    Beställer man innan en viss tid så får man ju allt dagen efter och man kan välja att betala med visa kort direkt.
    Fruktansvärt smidigt när man bor på landet eller om man vill smyga med att man är igång i bebisverkstaden ;)

Det lite dyrare ägglossnings testet  kostar ju med stickor 1.695kr och utan stickor 1.595kr.
    Det lite billigare ägglossnings testet kostar 249kr och det är sju stickor till den.

Funderar på att köra på den sist nämnda för 249 isf till en början med om det inte
    skulle vara något nu eller inte funka denna ägglossningen heller.
    Vilken av dom jonie använder du dig av? 
    Aha, det är fertilitetsmonitorn som är så dyr ja! Den har jag inte! Det har gått alldels utmärkt med dem för 249 kr Glad Och ja, det är himla smidigt att beställa allt sånt här från nätet så slipper man riskera att träffa på nån på Apoteket som man känner Flört
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (Längtan)

Får bli den billigare varianten någon gång fram över. Skrattande

• Bellabu

Har en liten undran.. Jag upptäckte mitt missfall på ett VUL för att fastställa hur långt gången jag var. Fostret var i vecka 9 men jag vet inte hur länge jag varit "gravid"( hann aldrig få tillbaka mensen efter första graviditeten och amningen som varade i 6 mån) sen blev jag skrapad.. Så missfallet "tog inte hand om mig själv" Har ni tänkt/ tror ni man kan ringa och be att få göra ett VUL i vecka 12 bara för att kolla så att allt är okej? Går sjukhusen med på sånt?

• Anonym (Tessan)

Tror jag kommer o vänta in mensen .. Spar mina test tills aug/ sep BIM , tror mensen kommer i helgen så jag väntar o tar test om den nu uteblir , fan undra hur mycket pengar jag har lagt ner på tester :) ? Flera hundra , usch nej nu väntar jag:)!! Blir kanske en majbebis , har ju drömt om d:)

• Anonym (Tessan)

tog detta nu på andra kisseriet nu på bim -3 ,är det ett spök?? va fan blir tokig!!!
Svar på tråden längtar efter + efter missfall