• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Bellabu

Hej! Jag hoppar också in här lite :) fick missfall i slutet av april och gjorde en skrapning i maj.. Var då i vecka 9. Men nu ha vi provat igen och har BIM på onsdag. Så hoppas :)

• Anonym (Tessan)

Bellabu ; välkommen och jag håller tummarna för dig:)

• 8185

Tessan: när mina test har varit negativa så har jag inte sett en aning till plus. Så tappa inte hoppet!!
    SabinaB: jag fick mitt missfall 26/5 och har min andra mens nu så jag hoppas på + i augusti :)

• Anonym (Mia)

Var ett bra tag sedan jag va här inne..
    Verkar som att jag har BIM ungefär samtidigt som dig Tessan, runt den 5. Ska hålla tummarna för dig :) För min del är det kört denna gången också..

• Anonym (Tessan)

8185: kan ju hoppas :) tack :) än lever jag på hoppet:) Mia; tack håller tummarna för dig också , hur vet du att det är kört ?

• Eveliina11

Hoppar in här med. Ett MA och en avbruten graviditet (ofrivillig alltså) fast egentligen räknas det nog till missfall, då fostret dog dagen innan avbrytandet, v15, båda 2011

Nu har det gått över ett år, nästan ett och ett halvt, och inga nya pluss. Vi kommer påbörja utredning förmodligen i höst, men hoppas kunna bli gravid innan. Jag har super regelbunden mens, är nästan alltid prick på dagen.

Nu är jag ÄL+10 BIM-3, inget pluss i sikte :( blanka test med testlagret

• Lullan

Kan inte fatta de ÄNTLIGEN 4mån efter vårt MA plussade vi äntligen igår!!! Lyckan är enorm men rädslan för ännu ett missfall är större.. Men jag är så glad nu!

• SabinaD

Lycka till allihop! Jag har inte BMI förren slutet av augusti. Jag hoppas mannen och jag ska hinna få till det när han är hemma. (han kör lastbil och ligger ute i veckorna) vi har även en liten tjej på 17 månader som inte alltid låter oss få till det ;) men det SKA gå på något sätt :)

• jonie

Grattis Lullan!!! Kom till graviditråden med vetja! "Aprilbebis 2013"

• Anonym (Tessan)

Grattis lullan :) hoppas kunna göra er sällskap i april bebis tråden :) alltså plussa på BIM -5 är väl inte så vanligt så än kanske det finns hopp för mig :) BIM på lördag Vårväntan ; hur går det för dig ? Visst hade du BIM som mig på lördag? Tig ett test idag och tycker mig ana svagt svagt men absolut inte ett + !! Men visst är det tidigt o testa nu redan, ja vet !! tänker ta ett på onsdag morgon då är jag på BIM - 3

Svar på tråden längtar efter + efter missfall