• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Hur vet du vilken sida ägget släppte ifrån:)? Vill också veta :)

• SabinaD

Jag känner mig fortfarande inte helt okej efter missfallet förra veckan. Har ont i magen och en huvudvärk som inte vill ge med sig. Vet inte om det har med missfallet att göra men det har kommit i samband med missfallet. Hur var det för er efter era missfall?

• Anonym (Tessan)

Sabina ; jag började blöda På en lördag sen slutade jag blöda på torsdagen , testade neg redan dagen efter missfallet :( ,, har väl inte mått nå dåligt förrutom sorgen efter missfallet förstås !

• Tindran
    jonie skrev 2012-07-30 16:20:18 följande:
    Heja heja! Jag fick missfall i vecka 6 efter att ha lyckats på andra försöket. Allt gick väldigt snabbt, hormonerna försvann och gravtestet blev negativt på bara fyra dagar. Jag fick ÄL 16 dagar senare och förra veckan plussade jag igen. Idag är jag på dag 4+2. Så det kan gå snabbt! Glad
    Roligt att höra, får hålla tummarna :) Grattis till ditt plus!
  • Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-30 20:38:54 följande:
    Hur vet du vilken sida ägget släppte ifrån:)? Vill också veta :)
    Åh det vet jag ju egentligen inte men jag antar det eftersom det gjorde ont bara där runt ÄL och riktigt ihållande också, det var så jag misstänkte att jag hade ÄL och när jag testade med ÄL test bekräftades det ju{#emotions_dlg.flower} Så det är mer ett antagande än faktaFlört
  • Anonym (Tessan)

Ok:) jag har mer ont i vänster sida o mensvärk varje dag sen ägglossningen , känns tråkigt att ha ont varje dag och så får jag inte mitt + .. Utan bara tråkvärk :)

• Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-30 21:57:58 följande:
    Ok:) jag har mer ont i vänster sida o mensvärk varje dag sen ägglossningen , känns tråkigt att ha ont varje dag och så får jag inte mitt + .. Utan bara tråkvärk :)
    Ännu ger vi inte upp!!
  • themorethemerrier
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-30 22:11:53 följande:
    D har du rätt i :)
    Tessan, hur har du gått? Fick du inte ett svagt plus!? Jag håller ju tummarna för bebis! :)
    SabinaD skrev 2012-07-30 20:47:45 följande:
    Jag känner mig fortfarande inte helt okej efter missfallet förra veckan. Har ont i magen och en huvudvärk som inte vill ge med sig. Vet inte om det har med missfallet att göra men det har kommit i samband med missfallet. Hur var det för er efter era missfall?
    Jag blödde bara i 4 dagar och sen bruna flytningar några dagar till, men ingen huvudvärk. Jag tycker du kan ringa MVC och kanske kolla upp det där?
    Tindran skrev 2012-07-30 15:10:57 följande:
    Jag följer också gärna med i den här tråden. Fick missfall den 6 juli (v 7) efter att ha blivit gravid på första försöket. Återhämtade mig fysiskt på ett kick och alla gravidsymptom försvann direkt.
    Hoppas kroppen är med på banan fort, har dålig koll på min menscykel. De två jag hann ha innan jag blev gravid var 32 och 26 dagar. Fått fruktansvärt ömma och spända bröst de senaste dagarna mens eller gravid (hoppas!) lär visa sig inom den närmaste tiden.... 
    Hoppas du får plus också! :) Själv fick jag min mens igår så jag får satsa på ett plus på stickan i augusti istället. :)

• Anonym (Tessan)

Themore ; det har varit så konstigt men det måste ha varit spök , tog ett i morse också men kanske jag kunde ana något väldigt svagt :( men dom sagt är ju på ÄL + 10 i morgon så det är ju egentligen för tidigt o testa :) men man är ju testoholic :) men ska försöka vänta nu tills på Ons - tors :) om jag kan :) !!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall