Anonym (Tessan) skrev 2012-07-30 22:11:53 följande:
D har du rätt i :)
Tessan, hur har du gått? Fick du inte ett svagt plus!? Jag håller ju tummarna för bebis! :)
SabinaD skrev 2012-07-30 20:47:45 följande:
Jag känner mig fortfarande inte helt okej efter missfallet förra veckan. Har ont i magen och en huvudvärk som inte vill ge med sig. Vet inte om det har med missfallet att göra men det har kommit i samband med missfallet. Hur var det för er efter era missfall?
Jag blödde bara i 4 dagar och sen bruna flytningar några dagar till, men ingen huvudvärk. Jag tycker du kan ringa MVC och kanske kolla upp det där?
Tindran skrev 2012-07-30 15:10:57 följande:
Jag följer också gärna med i den här tråden. Fick missfall den 6 juli (v 7) efter att ha blivit gravid på första försöket. Återhämtade mig fysiskt på ett kick och alla gravidsymptom försvann direkt.
Hoppas kroppen är med på banan fort, har dålig koll på min menscykel. De två jag hann ha innan jag blev gravid var 32 och 26 dagar. Fått fruktansvärt ömma och spända bröst de senaste dagarna mens eller gravid (hoppas!) lär visa sig inom den närmaste tiden....
Hoppas du får plus också! :) Själv fick jag min mens igår så jag får satsa på ett plus på stickan i augusti istället. :)