• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Jag kör bara med clearblue ägglossningstest , bäst tycker jag för man behöver inte analysera :) lite dyrare men klart värt d:) körde nu och väntar på mensen som kommer i helgen :) , tänker köra med dom igen :)

• Anonym (m)

efter att i flera dagar mått illa, haft spänningar i brösten, samt att det känns som om mensen varit på g men inte dykt upp, samt att dom senaste två dagarna har upplevt att det huggit till när jag har sträkt på mig så tog jag i morse mod till mig och testade (bim -2)

använde clearblues digitala och resultatet blev gravid 1-2 veckor

så nu hoppas jag bara att allt går vägen den här gången    

• Anonym (Tessan)

Åhhh grattis m:) Åhhh va roligt för dig !!!! Grattis i massor!!!! Åhh vill också ,,, :)

• jonie
    Anonym (m) skrev 2012-08-02 09:56:48 följande:
    efter att i flera dagar mått illa, haft spänningar i brösten, samt att det känns som om mensen varit på g men inte dykt upp, samt att dom senaste två dagarna har upplevt att det huggit till när jag har sträkt på mig så tog jag i morse mod till mig och testade (bim -2)

Stort GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower} Kom till gravidtråden vetja! Glad "Aprilbebis 2013"

Tessan: Jag tror på dig och håller tummarna så dom vitnar Skrattande
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (Tessan)

Jonie; tack men denna gång är det inte min tur :( .. Fick ett vanligt clearblue av min vän igår som jag tog i morse och det vart lika som igår ? .. Va fan kan man få så många och tydliga spök ? Vill vänta till söndag och ta digitala ! Tänk om det är något och det blir missfall i tidigt skede :( eftersom jag fått väldiga svaga test nu senaste dagarna , eller så kanske ägget fäste väldigt sent och jag räknat fel (önsketänkande ) :) nåja det visar sig efter helgen ! Tack för att du tror på mig :)

• jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-02 10:15:22 följande:
    Jonie; tack men denna gång är det inte min tur :( .. Fick ett vanligt clearblue av min vän igår som jag tog i morse och det vart lika som igår ? .. Va fan kan man få så många och tydliga spök ? Vill vänta till söndag och ta digitala ! Tänk om det är något och det blir missfall i tidigt skede :( eftersom jag fått väldiga svaga test nu senaste dagarna , eller så kanske ägget fäste väldigt sent och jag räknat fel (önsketänkande ) :) nåja det visar sig efter helgen ! Tack för att du tror på mig :)
    Jag håller tummarna extra hårt på söndag
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (m)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-02 10:15:22 följande:
    ska hålla tummarna hårt.

jag har givit upp på dom här vanliga testen, är det något sträck eller inte gissningarna, då är digitala betydligt mer lätt tolkade )  
  • Anonym (m)
    jonie skrev 2012-08-02 10:07:05 följande:
    Stort GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower} Kom till gravidtråden vetja! Glad "Aprilbebis 2013"

Tessan: Jag tror på dig och håller tummarna så dom vitnar Skrattande
    tack

kommer över sen om någon vecka, har tänkt testa om en vecka till och se så att vecko indikatorn ändrar sig åt rätt håll först.   
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (m) skrev 2012-08-02 09:56:48 följande:

Grattis vad roligt för er!!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (m)
    Anonym (Längtan) skrev 2012-08-02 10:34:53 följande:
     Grattis vad roligt för er!!{#emotions_dlg.flower}
    tack
Svar på tråden längtar efter + efter missfall