• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

Tessan: JAg har ingen aning men man ser ju nåt!!! Ta det digitala kvinna!

♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (Tessan)

jonie.. spar det o väntar..vill inte bli besviken:( får se om mensen kommer:) he he...detta tog jag efter ca 5 min

anna83. vet inte blir fasiken kluven!!

• jonie

Dom kan visst spöka annaa83 men nu håller tummarna för att det inte är så

♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (Tessan)

jo dom kan ge spökstreck tyvärr, men kommer vänta nu och se om tantröd kommer i helgen ...är jag gravid vilket jag inte tror så är jag ju det o tar ett nytt på måndag...Glad

• Vårväntanochlängtan

Åh Tessan nu är jag supernyfiken på dig!!! Hoppas mensen håller sig borta och att det blir ett plus efter helgenGlad

Jag själv har mensvärk till och från men ännu ingen mens i alla fall. är ju också på BIM -3 idag{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Tessan)

Vårlängtan ; ja men det är nog ett av dom berömda spöken , känns som mensen ska komma vilken dag som helst nu:( .. Magen uppsvälld och mensvärk , nä väntar ut mensen nu får se när den kommer , håller tummarna för dig också:) har ett digitalt kvar men väntar till efter helgen :)

• annaa83

ja trodde bara de va dom billiga testerna så kunde ge spökstreck... hoppas det inte är ett spök iaf!!

• Eveliina11

Jag tror att du är gravid tessan :) Väntar med spänning på ditt nästa test, om du tar någon innan bim :D

Här lyckades det inte, helt blanka testlagret tester och mensen ska komma imorn. Fan

Ska äta zink och folsyra både jag och mannen till nästa gång. Så hans simmare kanske vaknar till litegrann :)

Ett till försök ska vi försöka utan hjälp sen blir det utredning..

• Anonym (Tessan)

Evelina : synd för er men håller tummarna för er till nästa BIM :) jag har ätit folsyra nu sen mitt missfall den 9/6 .. Vågar inte hoppas än :) tar ett nog på söndag , uppdaterar då :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall