• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Tindran

Jag följer också gärna med i den här tråden. Fick missfall den 6 juli (v 7) efter att ha blivit gravid på första försöket. Återhämtade mig fysiskt på ett kick och alla gravidsymptom försvann direkt.
    Hoppas kroppen är med på banan fort, har dålig koll på min menscykel. De två jag hann ha innan jag blev gravid var 32 och 26 dagar. Fått fruktansvärt ömma och spända bröst de senaste dagarna mens eller gravid (hoppas!) lär visa sig inom den närmaste tiden.... 

• Bellabu

Grattis Lullan!! Hoppas kunna göra dig sällskap snart :p Håller tummarna för både Tessan och tindran, hoppas på många plus :)

• Anonym (Tessan)

Håller tummarna för oss alla här inne:)

• jonie
    Tindran skrev 2012-07-30 15:10:57 följande:
    Jag följer också gärna med i den här tråden. Fick missfall den 6 juli (v 7) efter att ha blivit gravid på första försöket. Återhämtade mig fysiskt på ett kick och alla gravidsymptom försvann direkt.
    Hoppas kroppen är med på banan fort, har dålig koll på min menscykel. De två jag hann ha innan jag blev gravid var 32 och 26 dagar. Fått fruktansvärt ömma och spända bröst de senaste dagarna mens eller gravid (hoppas!) lär visa sig inom den närmaste tiden.... 
    Heja heja! Jag fick missfall i vecka 6 efter att ha lyckats på andra försöket. Allt gick väldigt snabbt, hormonerna försvann och gravtestet blev negativt på bara fyra dagar. Jag fick ÄL 16 dagar senare och förra veckan plussade jag igen. Idag är jag på dag 4+2. Så det kan gå snabbt! Glad
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Anonym (m)
    Lullan skrev 2012-07-30 11:29:17 följande:
    Kan inte fatta de ÄNTLIGEN 4mån efter vårt MA plussade vi äntligen igår!!! Lyckan är enorm men rädslan för ännu ett missfall är större.. Men jag är så glad nu!
    grattos
  • Vårväntanochlängtan

Grattis Lullan!!{#emotions_dlg.flower}

Jag har inte varit inne och uppdaterat på ett tag då jag har jobbat hela låååånga helgen. I alla fall fall har jag fått massa eksem/utslag som skulle kunna vara hormonella?Obestämd Fruktansvärt trött har jag varit de senaste dagarna också och idag gick jag hem och sov en stund på eftermiddagen. Kan ju lika gärna vara att jag är trött efter jobb men jag kan såklart inte låta bli att hoppas. BIM samma dag som dig Tessan, alltså på lördagGlad

• Anonym (Tessan)

vårväntan: då hoppas vi för våran del nu då:) men det känns mörkt just nu:(

• gedansk

grattis lullan och lycka med din graviditet.

En fråga till er andra hur länge plussade ni efter ert missfall? ( jag blev skrapad)

• jonie
    gedansk skrev 2012-07-30 19:32:57 följande:
    grattis lullan och lycka med din graviditet.

En fråga till er andra hur länge plussade ni efter ert missfall? ( jag blev skrapad)
    Jag blev gravid på en gång. Började blöda på 5+4 den 28 juni och den 2 juli var jag hos läkaren och gjorde vul. Negativt gravtest på en gång. Fick ÄL 14 juli och plussade för en vecka sedan. Så jag plussade alltså efter 3,5 veckor Glad
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-30 19:26:37 följande:
    vårväntan: då hoppas vi för våran del nu då:) men det känns mörkt just nu:(
    Ja samma här :( fast det har börjat mola & sticka runt högersidan där även ägget släppte ifrån. Hoppas bara på att om jag är gravid att det inte har satt sig fel 
Svar på tråden längtar efter + efter missfall