• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Bellabu

Plus! :) Kunde inte hålla mig till onsdag då jag har BIM så tog ett test i kväll och de visade ett + :) Så nu hoppas jag bara på att de går hela vägen den här gången!

• Anonym (Tessan)

Grattis bellabu :) åhh va roligt för dig :) tog ett nyss och det visade - !! BIM -4 idag !! Kört denna gång !! Bara ta nya tag !!

• Anonym (Tessan)

Eller nåt litet litet svagt kanske jag kan ana idag igen , men hoppet har lämnat mig nu , fan jag har ju så många symtom ju :( .. Nä nu testar inte jag förrän på BIM på lördag !! Kollade på testet i 1 min sen gick jag o la mig :) gick upp efter 5 igen o kollade igen :) fan fan fan ,, har aldrig testat så här tidigt med mina 2 barn utdn då har det varit 2 dagar innan ;(svagt) och på BIM med mitt andra ,, kan ju vara att ägget fästs senare än beräknat ?? Vill leta orsaker att det är för tidigt med BIM -4 :)

• jonie

Det ÄR tidigt med BIM-4 Tessan! Jag har en kompis som med ena graviditeten plussade på BIM men nu med andra tog det två veckor till!! (hon är i vecka 22 nu) Försök hålla sig tills på lördag nu Jag fortsätter hålla tummarna för dig!!

• Anonym (Tessan)

Tack Jonie va gullig du är ;)

• Anonym (Tessan)

😃😃😃ha gör det , d behövs !!! Blir clearblue ägglossningstest nu i augusti men då har både jag o sambon börjat jobba så då kan man bara inte göra d upp o ner:) he he ,, idag är det regnigt så idag blir det leklandet med våra gullhjärtan :) ha en toppen dag :) ska nog inhandla lite nya test idag också hi hi 😊😊

• jonie

CB är toppen, går inte att misstolka när man har ÄL
    Här är det jättevarmt redan, kanske måste bli en tur till stranden. Har inte varit en enda gång i år, illa!!

• Anonym (Längtan)

Vad tror ni?

Jag hade mens den 19 till 23 juli. Mensen kom två och en halv dag sen.
    Min mens är alltid exakt och kommer alltid på natten till mens perioden elr direkt
    på morgonen på mens dagen.
    Denna gången kom den på eftermiddagen å som sagt två och en halv dag sen.

Onsdags förra veckan så började jag får bubblande illamående.
    Och en märklig känsla i brösten. Kan inte sätta fingret på om det är ont elr bara stickningar.
    Grejar med en bil i dag och var tvungen att gå in pga illamåendet.
    Vill inte ställa mig och spy när hans arbetskamrat är här!

Kan jag vara gravid ändå även om mensen kom? 
    Svårt för er att veta. Det är ju bara att ta ett test.
    Men de känns ju som att jag inte borde bara gravid efter som att jag hade ju mens??

Känns onödigt att ta ett test egentligen....

Sambon tycker jag ska testa och jag tycker det är onödigt. Vad tror ni och vad tycker ni?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall