• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Nathalie)

Tessan: Har suttit och vinklat skärmen fram och tillbaka här på min mac och jag ser helt klart ett sträck! Håller tummarna för att det är något och inte bara ett spök! Skrattande

För min del är ältesten lika starka fortfarande som när jag tog första i måndags morse. Tar ett runt 10 och ett vid 16-17, men igår glömde jag och tog vid 22 istället, och då hade jag kissat bara en halvtimme innan, men det var lika starkt ändå.. Förvånad Trodde inte det skulle synas alls då. Brukar det verkligen vara positivt i 3 dagar? 

• Anonym (Tessan)

Om det nu är ett svagt streck tänk om det är nåt litet men inte växer som det ska och att det blir som ett litet missfall? Konstigt o få så svaga om det nu är riktiga så då kanske jag har så lite Hcg i kroppen ?

• Anonym (Nathalie)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-01 16:24:24 följande:
    Om det nu är ett svagt streck tänk om det är nåt litet men inte växer som det ska och att det blir som ett litet missfall? Konstigt o få så svaga om det nu är riktiga så då kanske jag har så lite Hcg i kroppen ?
    Det är ju fortfarande tidigt, då är det ju inte alls konstigt att det är svagt. Testa om några dagar igen så är det säkert tydligare om det är något Glad
  • Anonym (Tessan)

Jo det är sant ju , men hjärnspökena vettu:)

• Bellabu

Tessan, jag tror också att du är gravid! Jag ser då ett sträck :) håller iaf tummarna! :)

• Anonym (Tessan)

tack bellabu:) men tror faktiskt inte d denna gång! är det ett spök ska jag bara köra med digitalt hädanefter:)

• Bellabu

Haha ja digitala är bra så slipper man sitta och analysera och fundera. Men väntar med spänning till efter helgen då ;)

• Anonym (Tessan)

Japp uppdaterar vilket som :)

• Anonym (m)

Tessan: tycker mig kunna se ett sträck

• gedansk

Jepp nu är mensen på G och vi kommer att försöka denna månaden som kommer. Vilka Äl stickor har ni andra använt och hur bra har de fungerat?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall