• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

Gumman1980: Tack!! Ja nu håller vi tummarna hårt! Hoppas du får ditt plus med om några veckor

Jag räknar utifrån ÄL nu eftersom jag testade för det men det blir svårt för bm, hehe. Jag tänker och hoppas på att dom vill göra ett tidigt vul för att bestämma BF

• Gumman1980

Absolut!
    2 MF är enligt min gyn väldigt ovanligt så de kommer säkert gå kanon för dig! =)
    Aha okej, jaja deras problem nu vill jag bara bli gravid igen =)
    Jag vet juh iaf inte om jag haft ägglossning men hoppas iaf på de =)
    Men denna gång ska jag vänta några extra veckor innan jag tar test.. :)

• jonie

Jag tänkte också att jag skulle vänta med att testa men det fick sådär, hehe. Kände så mycket så testade redan på ÄL+9 och fick fyra (ja man litar ju inte på ett eller två test, haha) "Gravid"

• Gumman1980

Jone, Haha ok, nä jag ska försöka vänta men vet redan nu att om mensen inte kommer så lär jag testa =D

Gulligt jag testade själv 4 ggr förra ggr men lär testa lika många ggr denna gång :D 

• Anonym (Tessan)

Hej tjejer!! Jag är gravid!!!!! Fick gravid 1-2 alldeles nyss;););) lägger upp bild om ett tag , jag visste d !!!!! Weiiiiiii

• jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-03 10:43:43 följande:
    Hej tjejer!! Jag är gravid!!!!! Fick gravid 1-2 alldeles nyss;););) lägger upp bild om ett tag , jag visste d !!!!! Weiiiiiii
    JAAAA!!! Jag sa ju det!!! Skrattande *Åh vad härligt!!!! Jag är SÅ glad för din skull!!! {#emotions_dlg.flower}
    Jätte-jätte-stort GRATTIS!!!! Skål Hihi, jag är lika nipprig som när jag själv plussade, haha!
    In i gravidtråden med dig bums!!!! Solig
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Tindran

Stort grattis Tessan :)
    Själv så kom mensen igår (första efter mf) så nu verkar kroppen vara på banan iaf, hoppas på augusti! 

• Anonym (Längtan)

Jätte grattis tessan!!!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall