• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

detta svaga svaga streck igår bim-2. eftermiddagfsurin ,och t.om efter tiden gått ut på testet!!

och nu detta idag bim-1 morgonurin ...weiiiiiiiii är så jäkla glad... efter många test och misstänkta spök så fick jag äntligen mitt korrekta +:)
  • jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-03 12:07:59 följande:

detta svaga svaga streck igår bim-2. eftermiddagfsurin ,och t.om efter tiden gått ut på testet!!

och nu detta idag bim-1 morgonurin ...weiiiiiiiii är så jäkla glad... efter många test och misstänkta spök så fick jag äntligen mitt korrekta +:)
    Länge leve Clearblue digital med veckoindikator! Då slipper man undra Skrattande
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Anonym (Tessan)

Tack :) det känns overkligt ännu:) men om jag tänker efter så har jag varit säker men tvekat ändå :) fick ku sånna svaga innan nu!! Kommer ta ett nytt nästa vecka o se om det blivit starkare :)

• Vårväntanochlängtan

Grattis Tessan! Vad roligt!

Själv finns det inte längre någon tvekan om att det är mensen som kommit tyvärr Rynkar på näsan Hoppas på att nästa månad då vi är i Cypern under ÄL ska ge resultat{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Tessan)

håller mina tummar för er nästa månad!!!Soligjag  hoppas det kommer gå vägen denna gång för mig:)...är ju lite smått orolig men jag kan ju inte gå o oroa mig heller!!  så ska försöka njuta!!...kan liksom inte fatta det ån:) men jag har ju haft känslan att jag varit gravid sen ägglosnningen kanske lite knepigt men brukar kunna känna på mig saker som sen stämmer:) sen har ju jag varit gravid nån gång nu också:)he he..nä nu ska jag njuta lite med os på tv och ett kallt glas cola:)

• Anonym (Mia)

Men grattis tessan :) åh så roligt :) Ja försök verkligen njuta och inte orora dig för mycket.

• gedansk

Grattis Tessan och all lycka till : )

Måste få fråga er andra, det är 35 dagar sedan som jag blev skrapad och ca 20 dagar sedan min äl ( äl sekret,ej testat med stickor) och jag har blödit småstänk i 4-5 dagar nu. Först trodde jag att mensen var på G men det kommer inte igång. Kan det ha blivit problem efter skrapningen? ( jag var på efterkontroll och allt såg bra ut).

• Anonym (Nathalie)

Åhhh grattis Tessan! Skrattande

Svar på tråden längtar efter + efter missfall