• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Längtan)
    gedansk skrev 2012-08-04 09:47:28 följande:
    Grattis Tessan och all lycka till : )

Måste få fråga er andra, det är 35 dagar sedan som jag blev skrapad och ca 20 dagar sedan min äl ( äl sekret,ej testat med stickor) och jag har blödit småstänk i 4-5 dagar nu. Först trodde jag att mensen var på G men det kommer inte igång. Kan det ha blivit problem efter skrapningen? ( jag var på efterkontroll och allt såg bra ut).
    Det kan inte vara ÄL då? Man kan ju blöda lite då.
  • Anonym (Tessan)

tack:) ja det är fortfarande helt ofattbart:)

• 8185

Stort grattis Tessan! Jag visste väl det ;) och grattis till er andra som plussat. Själv börjar jag med äl-test på måndag och hoppas på majbebis :)

• Anonym (Tessan)

8185: ja jag visste nog också d :) tack:) håller tummarna för dig !! Tror på majbebis:)

• Vårväntanochlängtan
    gedansk skrev 2012-08-04 09:47:28 följande:
    Grattis Tessan och all lycka till : )

Måste få fråga er andra, det är 35 dagar sedan som jag blev skrapad och ca 20 dagar sedan min äl ( äl sekret,ej testat med stickor) och jag har blödit småstänk i 4-5 dagar nu. Först trodde jag att mensen var på G men det kommer inte igång. Kan det ha blivit problem efter skrapningen? ( jag var på efterkontroll och allt såg bra ut).
    Min förstamens såg ut så, bara stänkblödningar i ett par dagar. Jag ringde KK:s rådgivning och BM där sa att det är helt normal första mens efter ett MF/MA. Så det är alltså inget konstigt om det nu skulle vara din mens.{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (nyhär)

Hej igen,
    Jag fick min mens idag så det blir nog majbebis även här. Känns dock skönt att min menscykel är regelbunden, åtminstone något positivt. Kanske ändå ska börja med ÄL-stickor nu...

• Anonym (Längtan)
    Anonym (nyhär) skrev 2012-08-05 18:50:42 följande:
    Hej igen,
    Jag fick min mens idag så det blir nog majbebis även här. Känns dock skönt att min menscykel är regelbunden, åtminstone något positivt. Kanske ändå ska börja med ÄL-stickor nu...

Skönt då vet du ju att kroppen funkar!
    Satsar också på en majbäbis!
    Tänk vad underbart med ett vår barn =)

Skulle vara trevligt om det var ens egen tur nästa gång eller hur =)

• Anonym (nyhär)
    Anonym (Längtan) skrev 2012-08-05 18:56:32 följande:
    Skönt då vet du ju att kroppen funkar!
    Satsar också på en majbäbis!
    Tänk vad underbart med ett vår barn =)

Skulle vara trevligt om det var ens egen tur nästa gång eller hur =)
    Vi får försöka njuta av god sömn och ett glas vin tills dess naturen bestämmer att det är vår tur :)
  • Bellabu

Jag får nog hoppa tillbaka hit är jag rädd... Fick ett + när mensen skulle komma men 6dagar senare kommer mensen iaf.. Jätte konstigt. Men antar att de bara är att försöka igen nästa månad.

Svar på tråden längtar efter + efter missfall