Anonym (Tessan) skrev 2012-08-04 14:40:19 följande:
tack:) ja det är fortfarande helt ofattbart:)
Superstort grattis Tessan, vad roligt att du fick plus! Lycka till med bebben, men den här gången går det nog bra ska du se!
Anonym (Mia) skrev 2012-08-06 15:32:33 följande:
Vet att många har haft problem med spökstreck på testlagert tester och jag undrar om jag också har fått det nu..
Tog ett test i lördags (skulle ha mens då), tyckte mig kunna ana något som liknade ett streck men jag fick vinkla testet så jag valde att inte tro på det och ställa in mig på att mensen skulle dyka upp. Den kom inte, bara lite annorlunda flytningar. Ingen mens idag heller så tog ett test för en timme sedan. Ser strecket utan att vinkla testet men det är väldigt väldigt svagt men synbart.
Vill absolut inte hoppas för mycket då jag fick svaga streck vid mitt missfall, tror jag ställer in mig på att jag inte är gravid tills jag fått ett starkare streck... men gissar att mensen dyker upp snart.
Nja, spökstreck brukar vara engångsföreteelser, jag tycker att det definitivt låter som att du är gravid. Får du streck igen i övermorgon och det är starkare än det idag tycker jag att du kan lita på resultatet! :)