• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Vin... Maken drack nån pilsner igår sen jag sagt att det var osannolikt att vi skulle fara in på stört. Så gick det med hans vita period!

Kollar DH-repris, det hickar i magen och jag syr på maskinen! Vill oxå dricka vin.

Invigningen igår var OK men vad gjorde Yoko Ono där och sjungandet av Imagine.... Bu tumme ner. Lika uppfinningsrikt som om musiklärare Bernt på Åstorpsskolan har FN-tema med skolbarnen!

• Surfergirl

Flinx, guess what... jag var på Svahns idag och råkade köpa en klänning!

Skulle lägga in en bild men jag hittar den inte nånstans, får la ta en egen bild och lägga in. Nöjd blev jag hur som helst!

• flinx

Bra med det avprickat! En Nixa? Forever Yours?

• Surfergirl

Ja, eller hur.

Jag scannade av rummet, provade två och köpte den andra! Det hela var över på en halvtimme.

• Surfergirl

Provade en Nixa men det blev en Linette. Alldeles nyinkommet så det kanske är därför jag inte hittar den nånstans på nätet.
    Får sy upp den ett par decimeter bara

• flinx

Jo, de brukar vara väl tilltagna i längd. Men vet du vad du ska ha för skor? Jag körde ju rätt höga doningar och det är nog skorna som jag varit nöjdast med! De har fått hänge med på fler fester då de stcker svagt i rosa och inte helt klassas som brud-pjuck. Love my shoes!

• Surfergirl

Love your shoes too!!

Har inte tjackat ännu, men jag får väl göra det snart för det är ju bra om sömmerskan vet exakt hur lång man har tänkt att vara.

Svar på tråden Midsommargänget III