• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Oh så somriga sidor Vagabond hade - gillade klänningarna.
    Men hos oss är det absolut inköpsstopp på allt nu!
    Vita skor kan man helt klart ha till allt. Spec. Jeans. Nu fick jag jeanslängtan igen. Hoppas jag kommer kunna komma i mina smala Nudies igen!

• esther williams

Jag fastnade helt på Surfers skolänk. Ååååååååh vad jag längtar till torra gator och nätta skor. Jag äääääääälskar fina skor! Tyvärr brukar ekonomin INTE älska fina skor riktigt lika mycket men nu sitter jag inne på ett fett presentkort hos lyx-fin-sko-affären-hela-dan (maken vet också att jag äääääälskar fina skor...) och väntar bara tills de har fått in allt för våren. Sen ska jag dit och prova prova prova!

Gud så spännande med klänningen. Lova oss exklusivt bildmaterial Surf! Och jädrars vad effektiv du var, bra jobbat!
    När det gällde inspirationssiten jag tipsade om så glöm inte kolla deras systersidor: brides.com och elegantbride.com och inte minst deras "real brides" - fotoreportage från hundratals flådiga bryllop! Jag spenderade en och annan kväll med datorn i knät!

• Tant T

Moss! Söndagförmiddag med alla dess ingredienser... jag gillar ju liksom inte söndagar...

Vårskor, naaaajs!! Längtar dit...

Igår spenderade vi dagen på Ikea och på köpcentrat utanför stan, kollade soffa, badrum, gjorde vårt första bebisinköp på Ikea (vi kände att det var symboliskt på nåt sätt, första grejerna, då är det for real! ), det bidde en filt och en badcape, jag köpte muddjeans på Lindex (tajt variant som var riktigt snygga) och mer mysbrallsvariant på HM! Efter fyra timmar hade jag så vansinnigt ont i höften och låret att jag trodde jag höll på att gå av, så idag ska vi ut och kolla soffa igen!

Nu ska vi strax åka, hoppas ni får en skön söndag! Puss!

• Surfergirl

JAAA, kommer ni hela gänget?!? Vad förvånade folk ska bli... Femton pers som ingen annan har träffat förut men som jag känner jättebra! Woohoo vad skoj!

Esther , schyssta länkar! Otippat att du hänger på såna sidor...? Du känns inte så amerikansk i ditt sätt i övrigt? Och det menar jag förstås på ett positivt sätt. Me likes Esther a lot!

Nähä, ut i solen med oss nu! Ser att Flinxan och Timisen är på linjen oxå.

• flinx

Jag blev oxå förvånad över Esther på amerikanska brud-siter!

Klart vi kommer på surfers bröllop! Bjudna eller inte - vi vet ju varty och när! Nu när inte kunde komma till Tocas!

Jag surfar/sitter på solig balkong/syr/tittar på OS - MULTI tasking!!

Ta hand om dig T - kanske skaffa vetevärmare? Kan hjälpa ryggslut och höft.

Vill oxå shoppa skor och kläder men ska se att jag får några pengar alls nu först. Lär befinna mig i the twillight zone mellan lön och fp ett tag...

• Timisen

Jaa haha jag är o bråkar i tanttråden...tant i betydelsen hög ålder ingenting annat

Svar på tråden Midsommargänget III