Erya skrev 2012-08-12 10:50:30 följande:
Jag måste säga, att min IBS har typ blivit... bättre sen jag blev gravid, jag kan äta det mesta nu utan att bli kass i magen... i gengäld är jag dock konsant förstoppad och gasig ;) men jag tar hellre det än att jag akut behöver en toalett efter jag råkat äta något magen inte gilar :P
Välkommen tillbaka Lalii :) mår bra här också, trött, hungrig och kissenödig, fått ömma bröst nu också men överlag mår jag faktiskt bra :)
Har kännt av foglossning i 2 veckor nu, kan bero på mitt jobb också, men jag märker att jag får ont i benen/höften väldigt snabbt om jag promenerar med barnen, eller sitter me dem på golvet osv. svanken/ländryggen har jag haft ont i några veckor nu, jag hoppas att det blir bättre när jag kommer igång med simmningen.
Men så länge det inte blir värre än så här så överlever jag :D
Önskar att jag kunde vara förstoppad. Min IBS är precis lika illa nu som förut. Dessutom kan jag ju inte ta det vanliga, så jag har köpt hem ProbiMage, nån mjölksyra har jag för mig. Det hjälper skapligt. Jag kan ju gå utanför dörren och ändå hinna på toaletten om jag uttrycker det så. Du förstår säkert.
Har också lite ont i fogarna. Knöt en vanlig sjal om höfterna och det hjälper skapligt än så länge. Skönt.