Laliii skrev 2012-09-26 08:22:58 följande:
God morgon alla :)
Sitter på kontoret sedan en dryg timma tillbaka & jobbar. Är så tacksam över att jag haft 2 bra nätter på raken nu. Som jag behövt det. Igår klarade jag mig utan en powernap dessutom :) Jag har verkligen kommit in i den där magiska 2:a trimestern tiden utan krämpor och liknande *ta i trä*. Har inte mycket att klaga på nu, lite trötthet, nästäppa om nätterna men annars är allt bara bra & jag njuter för fullt. Känner bebis, magen växer & vi bara längtar till vår nästa milstolpe, RUL:et.
På fredag ska vi till BM, vi var där sist när jag var i vecka 11, idag är jag i vecka 17, 16+3 och på fredag får vi provsvar från alla prover jag lämnade i vecka 11, ska bli spännande och se vad min & bebisens blodgrupp är och så :)
Hoppas allt är bra med er! :) Idag är det riktig höst i Sthlm, regn, mörker & rusk!
Vad skönt!! Jag har också märkt skillnad är mycket piggare och framförallt tycker jag kaffe är gott igen haha, kände inte igen mig själv innan för jag har alltid älskat kaffe. Men NU går det iaf ner igen utan problem!
Vad intressant att det kan skilja sig så mellan olika MVC, när jag tog blodproverna så sa min BM bara att om något värde inte var bra så hör hon av sig och annars inget. Och vi ska inte träffa henne förrän efter RUL. :)