Erya skrev 2012-09-24 18:22:12 följande:
haha det har jag på morgonen, det sticker upp extra mycket på vänstersidan :P (hon verkar föredra att ligga på vänster sida, är där jag lättast hittar med dopplern också)
Jag kan nästan få in 2 fingrar (1½ mer) mellan magmusklerna (känner en bit ovanför navlen) nu när jag spänner dem :P lite läbbigt tycker sambon...
Jag lyssnade första gången i vecka 12 tror jag, och ja du kan köpa den på
teknikmagasinet.se tänk bara på att batteriet kan vara stendött (var det för oss) när du får hem den :P
Gullan: Vi har också tänkt en Emmaljunga, av exakt samma anledningar som du har (jobbar också på en förskola)
De dagar jag vaknat upp med en sned bula har den alltid varit på vänster sida om naveln på mig också :) Vad lustigt!
Haha, ja min sambo tycker också att alla förändringar är väldigt läskiga. Egentligen borde man väl själv tycka det också, men kroppen är väl förprogramerad att bara gilla läget, typ :)
Tänkte faktiskt smita förbi teknikmagasinet efter jobbet och se om de har någon inne! Har kikat runt bland de olika butikerna i närheten av mitt jobb och det verkar som några har ett par på lager. Gud så spännande!! Vi har aldrig hört bebisens hjärtljud!
Lite roligt det där med vagnar, att alla tycker så olika. Alla brinner verkligen för sina åsikter också. Man kanske ska testköra några fler än Buggan, även om det lutar åt att det blir en sådan för vår del