• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-08-05 12:50:39 följande:
    Det är skillnad på fri vilja och fri vilja som används för att skada andra.

Sant. Så varför använder du din fria vilja till att skada andra?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-08-05 15:19:52 följande:
    Feministerna vill, kvinnor som trots allt vill arbeta inom traditionellt kvinnodominerade yrken vet ju inte sitt eget bästa och omyndigförklaras av dessa.

Riiight. Och det är därför feministerna fryst ned alla som batterier i en virtuell värld som bara du och Neo kan se?
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-05 20:39:14 följande:

Riiight. Och det är därför feministerna fryst ned alla som batterier i en virtuell värld som bara du och Neo kan se?
    Så ineffektiva är de inte, den mänskliga kroppen genererar inte tillräckligt för att det skall vara energimässigt lönsamt.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-08-05 20:43:56 följande:
    Så ineffektiva är de inte, den mänskliga kroppen genererar inte tillräckligt för att det skall vara energimässigt lönsamt.

Grattis, du tror inte på ALLA konspirationsteorier du hör i alla fall.
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-05 21:02:51 följande:

Grattis, du tror inte på ALLA konspirationsteorier du hör i alla fall.
    Nej feministerna är mer djävulskt utstuderade än så. Jag har med egna ögon sett en utredning där man ogenerat säger att institutioner inom utbildningsväsendet skall infiltreras för att öka genusperspektivet.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-08-05 21:28:44 följande:
    Nej feministerna är mer djävulskt utstuderade än så. Jag har med egna ögon sett en utredning där man ogenerat säger att institutioner inom utbildningsväsendet skall infiltreras för att öka genusperspektivet.

"Infiltreras"? Det behöver inte infiltreras, det är bara att bli lärare eller jobba med skolfrågor. Jag har varit lärare, och jag är feminist, är jag då automagiskt något slags genusinfiltratör, menar du?
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-05 22:37:41 följande:

"Infiltreras"? Det behöver inte infiltreras, det är bara att bli lärare eller jobba med skolfrågor. Jag har varit lärare, och jag är feminist, är jag då automagiskt något slags genusinfiltratör, menar du?
    Ja om du följer de planer som upprättats av de extrema elementen.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-08-05 22:39:48 följande:
    Ja om du följer de planer som upprättats av de extrema elementen.

">

• Jellybeanbaby

Hur går det i den här tråden? Känns som att ni har en bra dialog? Ni sitter i djupt huvudbry och försöker mötas? Går det bra tycker ni?

Grattis.

• Daddy  Cool

Vad heter henn i plural då? Om man pratar om två eller flera okända personer? Vi har ju ordet "de" som man brukar använda men det borde väl ses som för opersonligt det med precis som vissa klagat på "den" om en person? "De" säger man ju om saker också. Vad ska vi kalla två "hennar" för? Något förslag?

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!