• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Anonym (humanist)
    FMGA skrev 2012-10-05 20:06:21 följande:
    Ser man på. Redan väsentligt bättre.

Här nedan förvanskar du inte något överhuvudtaget.
    Möjligen att det blir lite ordkarg då. Men en tummetott är ju också ett argument.
    Anonym (humanist)
    Vad är det du egentligen gnäggar om nu? Har jag uttryckt mig fel enligt dina åsikter igen? Alltså, håll dig till sakfrågan om du vill ha några svar. Men eftersom jag bevisligen återigen gjorde fel enligt dina normer så kan du får chansen att förklara vad du menade med 
    "Om män och kvinnor bättre förmår att dela ansvar för barn så kommer resten på köpet"
    Hur exakt ska vi ta lika ansvar menar du och på vilka sätt? Och exakt vad kommer på köpet sen?

Du stirrar konstant på hur man uttrycker sig och inte på sakfrågan. Håll dig till sakfrågan.

Svara på sakfrågan eller lämna tråden. Det va väldigt vad DU får ha åsikter om hur man uttrycker sig men andra får inte ha det. Dubbelmoral är ju bra om man tycker att en är för lite.
  • Anonym (humanist)

Nä du FMGA. Det är nog så. Lika barn leka bäst med andra hen. För jag har ingen aning om vad du tillhör för kön, så jag kallar dig hen. Har jag använt det rätt nu?

Jag hoppas jag har fel, men du verkar inte ha nåt som helst intresse av att diskutera sakfrågan. Du vill bevisligen bara kasta omkring fina ord och hitta mysiga uttryck för hur andra inte får uttrycka sin önskan om att du inte ska leta fel bara för att du har slut på vettiga argument om det som i sak diskuteras. Om du inte orkar ta till dig av den meningen så tänker jag inte förklara.

Hitta en tråd som diskuterar hur man får uttrycka sig enligt dina normer istället. Där kan du diskutera med andra om att du har rätt hela tiden.

Jag ställde en fråga, jag hoppas du har svarat på den när jag har lagt till det här inlägget.

• Element
    FMGA skrev 2012-10-05 19:33:21 följande:
    Tack för komplimangen. Kommer den från fabrernas värld där den heliga statsfeminismen vilar tungt över landet där batikhäxorna smider sina hemska planer på feministiska konspirationer med hjälp av bland annat "hen" - ja, då är det en komplimang.

Hur var det nu Faber sa: "Den första som säger hen till mig kör jag upp kuken i röven på".

En omnipotent värld måste det vara - Fabrernas värld, alltså. 
    Det var så lite så, är du möjligen fritidspolitiker? De brukar vara duktiga på att formulera sig, däremot brukar det brista med resten.
  • Element
    Aaliyah skrev 2012-10-05 19:47:27 följande:
    Beskriver du din egen debatteknik nu?
    Nej men som jurist förstår jag att du gillar semantiska och retoriska knep, det är ju ditt yrke att manipulera ett regelverk mot ekonomisk ersättning.
  • Anonym (humanist)
    Element skrev 2012-10-05 20:52:43 följande:
    Det var så lite så, är du möjligen fritidspolitiker? De brukar vara duktiga på att formulera sig, däremot brukar det brista med resten.
    Se ovan. Alltså. Denne dära inser man nu att det inte ens är väsentligt att lyssna på. Inga genomtänkta åsikter, inget annat än klagomål och märkliga försök till att sätta andra på plats genom att påpeka fel i hur  man uttrycker sig. När det hänger en fråga i luften undviker han den och hittar han inte ens nåt att påpeka gällande HUR man skriver så är han spårlöst.
    Det bästa är nog att rakt av inte svara på hans inlägg.
  • Aaliyah
    Element skrev 2012-10-05 20:54:07 följande:
    Nej men som jurist förstår jag att du gillar semantiska och retoriska knep, det är ju ditt yrke att manipulera ett regelverk mot ekonomisk ersättning.
    Kyss
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Anonym (humanist)
    Aaliyah skrev 2012-10-05 21:03:08 följande:
    Kyss
    Är du jurist?
  • Element
    Aaliyah skrev 2012-10-05 21:03:08 följande:
    Kyss

• FMGA
    Anonym (humanist) skrev 2012-10-05 20:25:21 följande:
    Nä du FMGA. Det är nog så. Lika barn leka bäst med andra hen. För jag har ingen aning om vad du tillhör för kön, så jag kallar dig hen. Har jag använt det rätt nu?

Jag hoppas jag har fel, men du verkar inte ha nåt som helst intresse av att diskutera sakfrågan. Du vill bevisligen bara kasta omkring fina ord och hitta mysiga uttryck för hur andra inte får uttrycka sin önskan om att du inte ska leta fel bara för att du har slut på vettiga argument om det som i sak diskuteras. Om du inte orkar ta till dig av den meningen så tänker jag inte förklara.

Hitta en tråd som diskuterar hur man får uttrycka sig enligt dina normer istället. Där kan du diskutera med andra om att du har rätt hela tiden.

Jag ställde en fråga, jag hoppas du har svarat på den när jag har lagt till det här inlägget.
    Tja, det är ju språkfrågor som diskuteras i den här tråden.

Du skriver "lika barn leka bäst med andra hen" .

Du är långt från ensam om att inte ha förstått att hen är ett pronomen. Det är en av sakfrågorna i den här tråden.

Men visst kan jag svara på dina frågor, men jag vet faktiskt inte ens vilka de är.

Lämna tråden har jag inte för avsikt att göra - men kan du formulera frågor som bygger på vad jag verkligen har skrivit så svarar jag gärna.

Gör ett försök, vetja. Det kan inte bli annat än ett fall framåt, hursomhelst. 
  • Aaliyah
    Anonym (humanist) skrev 2012-10-05 21:09:04 följande:
    Är du jurist?
    Yes, sir
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!