Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
på stickan idag.Beklagar Nahoj23, förstår verkligen din sorg.
på stickan idag.Har en fråga här bara om det är okej.
Sahlgrenska ber mig testa igen imorgon, ska inte vänta mig underverk men ändå.
Kan man helt resolut sluta med medicinerna efter det?
Jag tycker det verkar läskigt, tänk om (chansen är liten) att jag testar te.x dag 18 och det är positivt?
Jag vet att de inte tar blodprov om det inte är fram och tillbaka med testen, minus ena dagen positivt andra dagen....men ändå, förstår ni?
Puh jag menar finns det en liten risk för att embryot fäster sent och man sedan faktiskt är ansvarig för att det blir fel då dör man ju inombords...
Förlåt för alla känslosvall men det blir lite mycket just idag.
Kram på er
Uppdaterar listan
Nahoj23: ruvar ...27/9 Testar negativt den 27/9
Sharika: insättning v. 40
Fruhn: insättning v. 40
ewa00: ny insättning om någon vecka
lillamillan: insättning v. 42-43
Jenkis: sprayar
Lyckligtlottad1234: insättning i slutet av oktober
Frist: väntar på beslut gällande donation. Ev. till Finland eller korsdonator.
Puh76: Kö i sverige och i finland.
Backefru: utredning inför remiss till Huddinge
Nahoj23: Det var tråkiga nyheter, man får hoppas på att morgondagens test är bättre.
En av gångerna när jag gick på Carlanderska ställde jag just frågan om det vore bra att fortsätta med medicinerna lite till, då var jag på dag 18 och hade minus på stickan. Deras svar var att det var ingen idé att fortsätta, eftersom dag 18 ska man få positivt om man är gravid.
Du hade väl testdag dag 14? Om jag var du skulle jag fortsätta till dag 18 med medicinerna och testa igen.
/Dustpuppy