Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Sharika: ja, vänta om du kan, det är ju så jobbigt att bli besviken.
Men jag tjuvtestade också idag och fick svart på vitt att jag är gravid i 1-2 veckan!! Har svårt att smälta det ännu och lätt att få orostankar. Men jag ska försöka att njuta, har ju fått tidiga missfall förut men då var det med mina egna ägg. Lika bra att vara glad, ledsen blir jag ju ändå om det går åt skogen..
Håller tummarna för alla er andra!
:)
Hej!
Jag är ny i den här tråden :) Vi har äntligen fått brevet med stort B; kallelsen till det första läkarbesöket inför äggdonationen. Efter en väntan som varit sjuukt lång (som ni ju vet!) så är det snart dags.
Finns det fler av "mig", som är ungefär på mitt ställe i processen?
Lycka till alla ni som kommit ännu längre på resan, hoppas verkligen att ni skall lyckas 
Fruhn: Stort grattis! Var det på första försöket?
Emmmm28: Går du på Sahlgrenska?
Vår donator hade sitt första ultralljud idag. Endast några mindre äggblåsor än så länge. Hennes nästa ultraljud är på fredag och efter det får vi förmodligen besked om när det blir ägguttag. Vill att denna veckan går fort nu!
Lyckligtlottad1234: Jo vi går på Sahlgrenska! Ni med? Hur längt in i processen har ni kommit?
Jag fick precis ett plus, lite svagare än teststrecket, idag på RD 11
Wow! Vågar jag vara glad?
Kram på er!
Grattis Sharika! Min filosofi är att glädjas, för om det går snett blir man ändå ledsen. Så grattis!!
Shakira: Stort Grattis!!
Hej!
Igår va jag med min syster (min äggdonator) för ägguttag. De fick ut 9 ägg och i dag har jag fått veta att 7 kunde användas till icis och att 4 av dem blivit befruktade. I morgon em får jag veta om alla 4 blivit perfekta eller inte. Hoppas att det kan bli 3 till frysen och ett till mig.