Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Hej
Behöver rådfråga er här inne.
SU har hört av sig om att starta igen med insättnnig i v 47 vilket innebär hormoner från v 43. Donatorn har inte samma ögonfärg som oss vilket i sammanhanget inte spelar oss så stor roll men ändå.
Det som jag känner är jobbigt är att jag vet inte om jag orkar sätt igång igen så snart.
Just nu tokblöder jag och har gjort i fyra dagar. Spraya igen om 2,5 vecka känns i dagsläget inte så lockande.
Jag vet varken om psyke eller själ orkar med en omgång till innan jul.
Hur hade ni gjort?
Känner att jag skulle vilja ha era tankar i detta.
Kramar til er alla
Jättesvårt, jag tror du behöver kolla med SU vad som händer om du tackar nej idag. Trillar du ned i kön, eller är det okej att höra av sig när det känns bättre?
När du vet det, så kan du lättare ta ställning till vilket val som är minst ont, för inget av dem är bra.
Ögonfärg tror jag inte du behöver bry dig om egentligen, mina föräldrar och syster har blå ögon, själv har jag grönbrunmelerade och vi delar ändå DNA. Ögonfärg ärvs rätt komplicerat genom ett antal gener och inte ens egen genetiska avkomma kommer garanterat att ha samma som man själv har.
/Dustpuppy
Nahoj23, då blir det svårare. Då måste du fundera på vad planen är om nästa ÄD på Sahlgrenska inte funkar, hur många landstingsförsök du har kvar och hur gammal du är om du måste gå över till privatalternativ iSverige/utomlands.
Hur mycket tid har du att spela med?
Båda valen är fortfarande dåliga, man mår dåligt både av att inte vara i balans idag och av att kanske behöva hamna i en framtida kö igen. Vilket är mest ont? Det är bara du som vet vad som blir tyngst för dig.
/Dustpuppy
Måste fråga....håller på med äggdonation i Huddinge. Min syster är donator och vi håller nu på med själva stimuleringen.
Jag skulle först spraya nässpray synarela tills jag blev nedreglerad, sen börja med tablett progynon 2mg 3 tabletter dagligen. Ni som har haft samma behandling skulle ni oxå sluta helt med nässprayen efter några dagar? Känns så konstigt att sluta med den innan det är dax bara. Sen efter Et ska vi givetvis oxå ta progresteron vag.