Varför rosa och blått?
Ni som köper blå kläder till killar och rosa till tjejer, varför gör ni det?
Ni som köper blå kläder till killar och rosa till tjejer, varför gör ni det?
Då skall vi se var jag skall börja. Det är ju så många fel att det nästan blir komiskt.
Vilka ämnen tror du man läser på en handelshögskola? = )
Hon skriver "Dessutom: du är en typisk produkt av Handelshögskolan." Vidare skriver hon "De killar som gått där är ... ni är inte intelligenta heller." Observera vilka pronomen som används. Det är ju knappast någon tvekan om att hon gör ett påstående som är allmängiltigt för de killar som läser där. Detta gör det ju lätt för mig att att påvisa att hennes påstående är felaktigt eftersom jag sitter på data om deras relativa intelligens på gruppnivå.
Det glädjer mig dock att du faktiskt lärt dig något av det jag skrivit tidigare nämligen att gruppdata inte nödvändigtvis går att använda sig av för att uttala sig om en enskild individ.
Eftersom jag vunnit varenda faktadiskussion som du och jag haft så borde det ju vara bättre för din egen självkänsla att jag i alla fall har någon eftergymnasial utbildning. Annars blir det ju än mer pinsamt för dig. Jag antar vidare att du fortfarande inte har hittat ett enda exempel på att jag haft fel ännu? Tänkte väl det ; )
Jaha, så det var inte du som skrev:
Inga problem för mig att visa områden där jag haft rätt. Nu är det upp till dig att visa något där jag har fel. Frågan är om du är trött idag för så här mycket brukar inte ens du göra bort dig när vi diskuterar.
Det här med logik är inte din starka sida, märker jag. Om jag säger till dig att alla ekar är träd, tror du då att alla träd är ekar? Nej? Så varför skulle alla som studerar på handels vara intelligenta bara för att det finns folk som studerar nationalekonomi där? Ju mer du skriver, desto säkrare blir jag på att du verkligen inte har någon eftergymnasial utbildning. Inte ens i något hippie-ämne så som ekonomi.
Inga problem för mig att visa områden där jag haft rätt. Nu är det upp till dig att visa något där jag har fel. Frågan är om du är trött idag för så här mycket brukar inte ens du göra bort dig när vi diskuterar.
Det här var ovanligt mycket text för att säga så himla lite. Du tycker att du har rätt. Jaha? Det är väl självklart att du tycker det. Annars skulle du väl inte säga som du gör. Det innebär inte att du faktiskt HAR rätt.
Det här med logik är inte din starka sida, märker jag. Om jag säger till dig att alla ekar är träd, tror du då att alla träd är ekar? Nej? Så varför skulle alla som studerar på handels vara intelligenta bara för att det finns folk som studerar nationalekonomi där? Ju mer du skriver, desto säkrare blir jag på att du verkligen inte har någon eftergymnasial utbildning. Inte ens i något hippie-ämne så som ekonomi.
Det här var ovanligt mycket text för att säga så himla lite. Du tycker att du har rätt. Jaha? Det är väl självklart att du tycker det. Annars skulle du väl inte säga som du gör. Det innebär inte att du faktiskt HAR rätt.