Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Sen e det ett + att det inte e så många som har den än sålänge, de flesta har ju el,uj,babytravel ...
Så då kan man ju känna sig lite mer udda..*S*
Jag har inte sett den i västerås? Köpte den på barnens hus dagen efter de hade satt ihop den i juli....hade bara kollat på den i typ 10 minuter -den tar jag sa jag hehe och har inte ångrat det!
Vassare den nya
nähe du !! hehe vilken färg då? Jag har den svarta med gråa detaljer och lite rött i --väldigt sportig!Finns i mitt krypin men det är en dålig bild!
Själv hittade jag billiga syskonvagnar på www.babystugan.com. Vet nån något om de? Funderade på en tandemvagn så att den lilla kan sitta bakom den stora när det blir dags...
Visst, finns kritik om alla vagnar, så man kanske får gå efter sig själv iaf...
erical: Det va ganska tätt mellan dina barn
Jag hade oxå bf 2/9 men han kom inte förrän på min födelsedag 24/9. Jag kommer behöva gå fram och tillbax till dagis några ggr om dagen med syskonvagnen och sen när han behöver sova de andra dagarna. Jag kommer ju köpa en ståbräda till den andra vagnen oxå så det får väl bli att man planerar in bilturerna när lillkillen har sovit och man kan ta den lilla vagnen. Fick snitt sist och då är det lite svårt att bära i sjal etc i början. Hoppas slippa denna gång men det vet man ju aldrig.
Förresten går det in en hårdlift i Team Alu? Bara undrar eftersom jag redan har en från Brio och vagnen såg väldigt rymlig ut.
mammaE - Det skall gå in hårdlift i team alu, det skall vi ha. Här finns bild på vagnen med hårdlift i...
www.teutonia.de
Här är liften vi skall köpa som "hör till", borde ju vara samma size som en Brio...
www.mypram.com/teutonia/
Äsch gick inte att länka direkt, man får klicka på Team Alu först...
mamma E : det går säkert in en hårdlift!
Jag har en mjuklift , eller hade nu använder jag den som åkpåse , har bara tagit bort brädan..
Fick en med på köpet gratis....det är en inte babyproffsen men ett annat ganska billigt märke...helsvart -helt okej!
Köpte ju vagnen för 6000kr så då borde ju något ingå!
Den fanns på nätet för 5000kr på nån svensk sida , men det var lång leveranstid då i juli, semestertider och allt så jag slog till och köpte den!
Vad kostar den om man skickar efter den på ping-pong eller någon annanstans i Tyskland?? Nyfiken
Det fanns en del tillbehör som vindskydd och en grej att sätta vid fotändan om man hade tvillingar, och båda låg ner, den köpte inte jag eftersom jag hade en stor tjej som ville sitta ...lite svammligt hehe.
En sak jag undrat är skötväska? De borde finnas en större till en syskonvagn, men det gör det tydligen inte....ingen de visste om på barnes hus iallafall.
Enkelväskan , den vanliga teutonian kunde man bara hänga över men inte knäppa...lite dumt.Jobbigt att ha väskan under vagnen...
Hej svejs!
Såg ut att funka med en hårdlift
Får väl testa i affären.
Mamma E :min första kom 14 dagar tidigt och min andra 7 dagar tidigt...så jag tror på augustibebis hehe men vi får väl se. Ska jag gå över tiden så får det bli till den 19 sept när min sambo och hans mamma fyller
Men va tysta ni har blivit
Nog måste ni ha mera syskonvagns snack på g?
MammaE, vïlken vagn lutar det mest åt nu?