Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Babytravels liggdel är (enligt en annan på FL) 35,5cmx76,5cm i innermåtten...
Ska nu ner och mäta min hårdlift (brio)
Brios hårdlift var 35x80cm... (kan mätt fel på nån cm)
Väger den verkligen 15kg? det tycker jag låter mycket. Min bugaboo väger 7kg...
Synd att den inte finns som syskonvagn.
Vi provade ju P&T vagn men Julie vägrade att sitta i sittdelen. Hon var itne alls på humör och hon är inne i en period då hon hellre vill gå. Problemet ä ju att hon springer iväg o rymmer, så vi behöver nog vagn när man ska ut o gå iallafall...
Helst vill jag slippa syskonvagn o bara ha enkelv....
Några tips på begagnade vagnar förutom på blocket?
Anna: Om du menar UJ syskonvagn så väger den 15kg men jag antar att det är med hjulen eftersom den räknas som en lättviktare!
Det finns väl köp o sälj sida här på FL och sen finns ju DN tex. Är inte så bra på begagnat köp.
Om du inte vill ha syskonvagn så kanske du klarar dig utan. Är ju inget måste. Men då får man bära mycket. Jag vill absolut ha en syskonvagn
UJ väger mer än 15kg...
Den väger 16! (Jätteskillnad eller hur?
)
shop.barnbutiken.net/shop/shopexd.asp
Norah: Enligt deras egen katalog väger den 15.6kg. Men det är ju utan ligginsatsen och 2 barn
Kan man beställa vagnarna billigare utomlands? Ex Phil&Ted, var beställer man den?
Anna:
hade massa länkar på engelska sidor där man kunde beställa men tog bort de när jag inte skulle ha den vagnen längre...
Men fråga inne på Föräldrar, där har de koll...
Men p&t va inte så fasligt dyr på barnens hus tex. Tror tandem varianten kostade kring 6000. Tror nästan det blir dyrare att beställa från utlandet med frakt och tull.
p&T beställer man billigast från england...det är ingen tull och trots frakt sparar men minst 1000-lappen om inte mer beroende på hur mycket tillval du gör.
billigaste stället jag hittat är:
www.practicalpushchairs.co.uk
skulle jag ha valt om vi inte redan beställt från
www.comfy-kids.co.uk
superservice från båda och ca £40 i frakt hem till dörren.....