Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Verkar som vi inte får plats med team alu i bilen.
UJ blir platt verkar det som, men lång. Får ni andra plats med vagnarna ni tittat på? Ska man behöva byta bil också? Tänkte att vi har ju en combi den borde ju funka ett tag till.
Naomi: Vi provade iofs Double Waven olastad (expediten i butiken erbjöd sig att agera barn, men jag avböjde förslagen
) men den kändes "nästan" lika smidig som Teutonia Team Alu som vi också har provkört lite. En stor fördel med Brion är dessutom att den var busenkel att lasta i vår V70, man kan liksom rulla in den på längden och sedan vrida om den 90grader för att kunna stänga luckan (eh, förstår ni?
) istället för att vara tvungen att lyfta hela åbäket hela vägen in vilket verkar vara enda sättet med Team Alun pga att framhjulen viks in och lägger sig under vagnen.
Ni som ska köpa en utan svängbara framhjul, e ni inte oroade över vikten att dra på? Å orka köra den?
TYcker många på stan med sånna vagnar sliter å drar allt va det har, ser ju så jobbigt ut.
Vi ska ha en BT och den fälls ju 2ggr och blir liten ihopfälld... Jag tror vi även får in hunden i vår A4a om det skulle behövas
vi har inte köpt någon syskonvagn utan en brio duo vagn med ståbräda. Om vi skulle köpt en suskonvagn så skulle det ha blivit en Urban Jungel
jag skulle väntat med att köpa syskonvagn för att se om dt kommer att finnas nåt behov av det
förstagången:
Vi kommer ha 1½ år mellan barnen och är övertygad om att Norah kommer vilja åka vagn då...
Vi kommer också ha (knappt) 1½ år mellan våra. Lucas (14½ mån) sover fortfarande middag 2ggr/dag och alltid i vagnen. Vi är dessutom "out and about" en del och det skulle aldrig gå att ha honom gåendes jämt... eller syskonsits ovanpå vagnen i och med att han sover så mycket. Han kommer nog vara nere i 1 tupplur per dag när lilla-syster kommer... men ändå... han är ju knappt 1½ då... min plutt.
Jag är ute efter en ORA. Någon som vet var man kan köpa dem??
Jaha, så kom man iväg till affären men sambon blev hemma. Hade med syrran istället. Kikade in Emmaljungans och UJ lite närmre. Vek och böjde. Hade med ett mått band och tig alla måtten. Verkar faktiskt som UJ går in i min bil på höjden. Den är ju grymt smidig och lätt. Har tidigare varit väldigt skeptisk men nu har det svängt. Den är ju dyr men det får gubben betala
Högt andrahandsvärde. Vet nån hur lång leveranstid de brukar ha på UJn? Är det stor skillnad i andrahands värdet beroende på vilken färg man tar? Just nu lutar det åt den ljusblå men kanske med mönstrad sufflet.
har följt diskussionerna ett tag, inte för att jag behöver ännu, men man kan ju alltid hoppas och drömma lite... hittade denna på blocket, nedast 72cm bred, nån som vet var de finns mer???
www.blocket.se/vi/6879273.htm