• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Mary Cherry

Sen har hon mage att sitta i tv och säga att hon tyckte det var konstigt att Alhanko bara sa till henne. Vem tror hon att hon är? Gud?

• MammaCaa

Haha...

Jag garvar åt Sofie o Tomas...dom får faen inte åka ut *s*...
    Störtsköna!

• Lörpa
    ja det är ett härligt gäng,....Imorron går den veckofinalen som jag var och tittade på ska bli så roligt att se det på tv med

HEJA HEJA hihi
  • Andrundrun

Ida får inte åka ut idag! Min släktings tjej. Hejar på henne och Madde.

• Andrundrun

Min släktings ex ska det ju stå.

• Andrundrun

Fast nu när jag sett båda 2 så åker nog Ida ändå.

• Andrundrun

By the way. Vad händer mellan Mikaela och Martin? *nyfiken* Ska bli roligt att se det. Tycker inte om Mikaela. Hon verkar vara för ego.

• Lörpa
    Andrundrun skrev 2006-02-26 20:56:17 följande:
    YES! Hon fick stanna!
    klart hon fick hihih jag var där å kollade då o gissa om vi skrek när hon blev kvar, min syrra dansar ju par med Ida, du kanske vet vem min syrra är då? nathalie?

Hihi heja heja ida å madde
  • Lörpa

kan säga så här att det kommer hända MYCKET i FF de närmsta veckorna som man kanske inte skulle tro*S*

Svar på tråden FloorFiller!!!!!