Inlägg från: mytol |Visa alla inlägg
  • mytol

~* Juni Bebisar 2013 *~

Ni som upplever att ni fått större bröst kan ni fortfarande ha era behåar?

Jag kan inte påstå att jag tycker mina blivit så mkt större när jag tittar i spegeln, kanske fastade dock,
    Men jag kan verkligen inte ha mina behåar, vet inte vad som hänt.
    Det känns precis som om kupan är för liten och byglarna sticker in å gör jätteont. så sista dagarna har jag gått omkring i mina värdelösa sporttoppar som inte alls ger särskilt bra stöd å då gör mina onda bröstvårtor ännu ondare.
    Idag rotade jag fram en gammal sportbh från mina smala dagar i storlek small som sambon fick hjälpa mig att dra ner på ryggen för å hålla tjejerna på plats. funderar lite på dom här wonder bra eller vad dom heter som tvshop säljer.
    nån som provat dom?

Eller att investera i nån bra bygellös gravidbh.Tuttarna lär väl inte bli mindre å ja vill inte köpa en massa nya större behåar med bygel för det vet jag att jag inte kommer använda under amningen å sen återgår dom ju till sin gamla storlek igen    

• mytol

Är det bara jag som fått ändrade smaklökar? Det var likadant när jag väntade sonen. Jag är Cola beroende i vanliga fall men har totalt tappat smaken för det, tycker inte alls att de e gott. Likaså så älskar jag riktigt starkafefferoni i vanligafall menförenvecka sen åt ja de å de smaka inte alls gott. Trodde att de var några dåliga men igår igen gav jag mig pådom å det smakalikailla.

• mytol

shit så trött jag är. Jobba natt brukar verkligen vara min grej. Har aldrig haft problem med att hålla mig vaken om nätterna men dom två sista nätterna är de för jäkligt. Saken blir ju inte bättre av att dom två som är anställda på kortiset vi är på sitter båda två å sover utanför vårt rum. Jag blir så jävla förbannad! Gravhumöret som slår in

• mytol

Titttade på bflistan i andra tråden å såg att de e alltid nån som har bf varje dag från den 1-18 juni. Det blir spännande i juni.

• mytol
    Valborgs skrev 2012-10-14 20:50:05 följande:
    Vad roligt att läsa om era humörsvängningar ;) jag har så lite symptom så önskar nästan att jag skulle ha humöret istället, men inte ens det.. Har ni berättat för era barn att de ska få ett syskon ännu? Vi har inte berättat, äldsta tjejen tog inte det så bra senast, så oroar mig lite över reaktionen nu, när det är så tätt inpå :( Vad kul lillstrumpan att sambon tog det bra :) blir det bröllop 12-12-12 nu då? :))

Näe, jag tror att vi tänkt vänta till efter ul 29/11. Jag tror han kommer bli överlycklig och berätta för allt å alla så det måste vi vara medvetna om innan vi berättar.
  • mytol
    AlexandraViberg skrev 2012-10-14 22:39:55 följande:
    Mytol: har ni ul redan i nov? Rutin här blir julveckan som tidigast :O Men det kanske är annat än RUL då antar jag? :)

Precis, rul har vi inte fått nån tid inför utan det ul jag ska göra i nov är ju för att vi blir erbjudna kub och nupptestet. Vi ska dock inte göra testen men vi får ändå göra ul:et. Blir inte ni erbjudna nupptestet i era kommuner?
  • mytol
    Novasmamma02 skrev 2012-10-15 08:24:07 följande:
    åh vad jag vill börja bebis dona. köpa massa kläder och grejer! längtar så tills rul. ska ni ta reda på könet?

Vi ska inte ta reda på det. Jag tyckte det var så himla spännande å gå å undra mot slutet sist. Sen vet man ju aldrig vad man får för förlossning. Skulle det bli planerat snitt skulle jag nog nästan känna mig lite snuvad på själva mysterikänslan för då vet man ju exakt när och vad. Näe vi sparar å undrar, kläder finns massor med tid till sen å köpa . Ska ni ta reda på det?
  • mytol

Pjuuuh. Jag är helt slut. Jobbat 8,5 timme, hämtat son, storhandlar, lagat mat å nu ska ja iväg på vattengympa. Kommer sova gott inatt...

• mytol
    Alexandraochlillal skrev 2012-10-15 22:09:02 följande:
    Tack!! Inte hunnit läsa igenom tråden ännu? Är ni gravida? Vilken vecka isf? :)

Jag är i vecka 6, 5+5 idag, enligt mig iaf. Enligt bm så är jag i vecka 6, 6+1 men jag tror mer på mitt.
  • mytol
    mytol skrev 2012-10-15 22:15:32 följande:
    Jag är i vecka 6, 5+5 idag, enligt mig iaf. Enligt bm så är jag i vecka 6, 6+1 men jag tror mer på mitt.

Vecka 7 ska de ju såklart stå att bm tror...
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~