Inlägg från: mytol |Visa alla inlägg
  • mytol

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag tog oxå test imorse, hade ett digitalt kvar å denna gång slog det över till 3+. Fick lite panik efter toabesöket för när ja torka efter nr två såg jag lite rosa på pappret, torkade nummer ett men inte en antydan till rosa. Ställde mig upp å titta å hela toan var knallröd. Det snurra både missfall och cancer i huvudet tills jag drog mig till minnes att vi åt ungsrostade rödbetor till middag igår, pjuh! Så nu kommer ja inte äta mer rödbetor på ett tag .

• mytol

Får man ställa en intim fråga till er andra? Har ni haft sex efter pluset? Jag törs inte för jag vet att man kan ha sköra slemhinnor å börja blöda, ofarligt, men jag vill inte våndas över tankarna om det är en blödning pga sexet eller annat. Min sambo tycker nog att ja e väldans trist i

• mytol

Nu har jag nooog bestämt mig. Kl 13 börjar min klinik sin telefontid å då tänkte jag ringa å se om ja kan boka mig ett Vul. Känner igen de där med koncentrationssvårigheter... Jag har lyckats tappa bort 2 bilnycklar sista veckan sen ja plussade. Behöver jag nämna att sambon inte är överlycklig på mig . Hoppas att efter ett vul kunna sila bort lite bebistankar å kunna fokusera på lite annat oxå, t.ex bilnycklarna .

• mytol

pjuuuh, no problemos. Det var inte min bm som svara med den här barnmorskan var oxå så himla trevlig. ställde inga frågor om varför eller nånting. Så den 25/10 ska nu på vul. kostade inte heller skjortan utan 300 som ett vanligt läkarbesök
    Samma helg sen ska vi till ullared så då får vi väl se om man kan titta lite på mammaavdelningen.

Enligt deras uträkningar enligt senaste mens så ska jag då vara i 7+5 medans jag tror mer på 7+2 men vi får väl se.
    Min läkare hade nog mer rätt förra gången på vul i 7+1 på bf än dom på rul, han sa 5 januari men sen blev jag flyttad till 31 december på RUL som gjordes på sjukan. Så de ska bli spännande å se hans bf denna gång. Förra gången sa han oxå 31 dec innan han gjort vul å bara räknat på sista mens men ändrade sig under vul:et till 5 januari.
    Vincent föddes sen den 12 januari. 

• mytol

Jag har börjat få ett craving, saltlakrits! Typ turkisk peppar godisar. Ska jobba natt nu i 3 dagar så en påse är inhandlad. Mums!

• mytol

oj oj vad jag sprungit på toa inatt, nu har ja ju jobbat iofs men så ofta som ja fått springa inatt gör ja inte om dagarna. Personalen som jag jobbar med tror väl att jag fått diabetes eller ngt .

Bara 2 timmar kvar sen får jag gå hem å lägga mig, sooooom jag längtar!!! 

• mytol
    AlexandraViberg skrev 2012-10-12 11:25:46 följande:
    Ja sjuks känsla! Äntligen!!! Efter 16 månader är detta foster äntligen bra på orientering!

Åhh, vad glad jag är för din skull! Njuuut nu av att du är gravid!
  • mytol
    mysmamman2 skrev 2012-10-12 17:57:26 följande:
    Jag må va galen! Men jag har köpt mammabyxor idag haha! Mina jeans är så snäv i midjan och snäpper man upp så stannar inte gylfen uppe, köpte på hm Svarta jeans leggings, så sjukt sköna å jag kan sitta utan att dom stramar i midjan å Knäppa upp skärpet å knappen! Denna hunger blir jag orolig för, är redan tjock och åt nyss en hel pizza!!!!! Orkar oftst en halv...... Suck! Annars är det bra :) eller ja som de ska vara kanske jag ska säga :-P

Jag har oxå precis vräkt i mig en hel!!! pizza. Jag var så jäkla hungrig nu när ha vakna efter att ha jobbat natt så man kan nog säga att jag hetsåt den. Å nu ligger jag å mår asilla men måste ge mig upp för ja börjar jobba natten igen om 40 min, suck...
  • mytol
    Trollbarnet skrev 2012-10-13 02:47:30 följande:
    Grattis Alexandra. Håller tummarna för dig och alla andra och hoppas det går bra för er alla.

Jag är nog färdig här i tråden nu, fick ont och började blöda nu inatt.
    Känner mig helt tom. Sambon är fortfarande borta och jobbar en vecka till så det är bara för mig att bita ihop.. Känns så jävla dumt alltihop, vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Det har hänt för många gånger nu.. Är så less på det här..
    neeej usch.... har du ngn tid flr vul? Om inte så borde du väl kunna få det nu  när du blöder ordentligt å dessutom har ont. Har du många missfall bakom dig?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~