~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag ska inte sticka under stol med att det vore väldigt roligt om de så vore. Blir självklart nöjd med en pöjk till
På måndag e de dags för inskrivning och om exakt två veckor är det dags för ul, snacka om att ja längtar!
Idag var jag på inskrivning och nästa torsdag den 29:e är det ul. Bm fråga idag hur vi tänkte med kub och nupptestet, svarade att vi avstår. Då sa hon en sån himla fin sak, i mina öron iaf.
"Du kan föda ett fullt friskt barn som sen kan bli både tjuv, narkoman, alkoholist osv och som kan ge dig stor sorg i livet. Vad är då ett barn med Downs som kan ge dig lycka genom livet?"
Jag har alltid älskat att jobba med Downsför dom ger så otroligt mkt. Det finns självklart mkt jobbigare sidor med men den kärlek dom ger är svår att sätta ord på.
Den 29:e blir det även glukosbelastning i samband med ul:et eftersom jag dels är överviktig och har mkt diabetes i släkten. Under förra graviditeten låg jag bra i blodsockret hela tiden så jag hoppas på det nu med.
Bokade även in rul som blir den 17:e januari. Det första bm besöket blir sen i v. 25 i slutet av februari. Känns så kul å ha lite datum att blicka framåt emot.
Jag har inte direkt otäcka drömmar men däremot så drömmer jag mkt men nästan ingenting som har med bebis å göra.
Jag är så himla trött men om 2 timmar får jag åka hem å sova, zzzzz....