~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag är så extremt blödig så jag sitter med tårarna bakom ögonen och en stor klump i halsen...
Jag har gjort en smörgåstårta som jag varit sugen på i över en vecka. Gjorde den i onsdags kväll å varje gång jag gått ut på vår inglasade balkong(kallare än kylen) så har ja velat äta den utan å garnera den. Men så idag var de ju dagen D å självklart så har ja spytt som en gris hela dan å får inte ens behålla vatten. Ansträngde mig å garnera den så sonen å sambon har ätit precis. Själv å får ja väl ta med mig en bit till natten å hoppas att ja mår bättre å kan äta den senare. Så himla typiskt!!
Läste att många äter isglass mot illamåendet. Jag brukar sno några små glassar av sonen som vi köper av glassbilen. Spookis glassar heter dom å är pyttesmå. Tycker dom e perfekta för ja vill inte ha så mkt.
Om man bestämmer sig för att göra nupp och kub så tycker jag att man måste fråga sig själv först vad som är "hög" risk för en själv å vad man kan tänka sig att göra med resultatet. Eftersom jag ändå inte skulle gå vidare med några utredningar och absolut inte skulle göra abort så är resultatet ointressant och inte värt att veta.