• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2

ja visst men det är väl mest att man vill ha ett enda vul innan v 18 hade inte varit dumt :)

det dryga är ju att vi har inge privat klinik här i denna stad, endast på sjukhuset finns det..

Å vad jag längtar till sommar nu

• Oreos
    skjuter illa skrev 2012-10-07 21:24:13 följande:
    Önskan: Exakt! Jag har lovat mig själv att inte ägna missfall en tanke. Händer det så händer det. Men just nu är jag gravid! :)
    Låter sunt, ska försöka med det jag med! :)
  • Oreos
    wassan skrev 2012-10-07 21:33:27 följande:
    Till juni det är evigheter kvar!!
    Långta mer till om ca 3-4 månader och få känna alla underbara (och ibland mindre underbara) sparkar! Jag längtar verkligen!
  • wassan
    Oreos skrev 2012-10-07 21:38:05 följande:
    Långta mer till om ca 3-4 månader och få känna alla underbara (och ibland mindre underbara) sparkar! Jag längtar verkligen!

Åh ja då känns det mer verkligt och magen växer;)))
  • Mabaja

Mysmamman: du ska inte försöka få ett kub då?

• mytol
    mysmamman2 skrev 2012-10-07 21:28:34 följande:
    ja visst men det är väl mest att man vill ha ett enda vul innan v 18 hade inte varit dumt :) det dryga är ju att vi har inge privat klinik här i denna stad, endast på sjukhuset finns det.. Å vad jag längtar till sommar nu

Ni blir inte erbjudna nupptestet i din kommun? I min kommun blir vi.det å iom att ja går på privat klinik så kan man även göra kub test. Vi tänker inte göra nupptestet men man får ändå göra det ul som görs då. Så jag har ul inbokat i vecka 12, 11+1.
  • Sassahed

Visst längtar man tills man har en liten mage och börjar känna av bebisen där inne, förlossningen och sen att få en liten bebis att gosa med.

Samtidigt så är detta 3e barnet för oss och vi ska nog inte planera för fler sen är vi överens om. Så Jag ställer in mig på att detta är min sista graviditet.  Så jag vill verkligen njuta och just nu så gör det inget att tiden går sakta. Jag har verkligen längtat hit nu ett bra tag med alla tankar och funderingar förväntningar och  omställningar som kommer med en graviditet. Sjukt spännande och roligt att få gå igenom detta igen. Hoppas på minimalt med illamående, halsbränna och foglossning.

i veckan så planerar jag att kontakta mvc för en tid, men här är första besöket rund v 10 så det känns inte som att det är någon brådska med det.

• Mabaja

Sassahed: så är det även för mig! Dessutom blir det 2 år och 8 mån mellan äldsta och yngsta!

• Sassahed

Mamma till W. la precis in dig på BF listan. Då har du tätt mellan dina 3

Jag har inte varit lika snabb utan kommer att ha 6 år och 5 månader mellan äldsta och yngsta. Men har fått kämpa ett tag även för detta plusset precis som med dom 2:a  två.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~