• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • kolbodatjej

Namlibecca- oj vad dyrt när jag gjorde det kostade det 300 kr bara
    Oreos- du borde få det fråga din bm så kanske hon ger förslag på någon bra privat

• Oreos
    NamliBecca skrev 2012-10-07 20:25:56 följande:
    Oreos: Vi ska göra ett VUL privat och vi får betala 1000 kr för det.
    Oj, det var ingen dålig summa.. Men det kan ju vara värt det också, en karamell värd att suga på..
  • mysmamman2
    Oreos skrev 2012-10-07 20:32:59 följande:
    Oj, det var ingen dålig summa.. Men det kan ju vara värt det också, en karamell värd att suga på..

jag gjorde en abort för lääääääängesedan och då fick jag göra vul för å se hur långt gången ja var....

men dom vägrar om man bara liksom "vill" utan speciell anledning....
  • Oreos
    mysmamman2 skrev 2012-10-07 20:53:00 följande:

jag gjorde en abort för lääääääängesedan och då fick jag göra vul för å se hur långt gången ja var....

men dom vägrar om man bara liksom "vill" utan speciell anledning....
    När jag väntade sonen hade jag blödningar i v.8 och fick nästan tjata till mig ett vul, så jag tror inte chansen är så stor att man får göra ett nu.. men tänkte om man skulle kolla lite privat om nu sambon tycker samma. :P
  • Önskan

Usch va mycket tankar det är men samtidigt tjejer- vi får inte glömma alla graviditeter som går bra och njuta av att vara gravida!! För varje dag som går ju närmare bf kommer vi!! Okej den 6 juni är långt kvar men många dagar att njuta och le på! Sen är man sjukt nervös men men..

• vigillarmtb

Håller med, jag ska göra som vanligt vid vinter och jul - längta till sommaren

• Mabaja

Jag har bestämt mig för att inte oroa mig! Jag har som sagt två "misslyckade" graviditeter och två barn så jag ska försöka slå bort oron, eller ja nu är jag ju inte ens övertygad om att jag är gravid men det kommer nog när jag får symptom! Brukar komma i v 7-8...

Man vinner ingenting på att oroa sig och det försöker jag pränta in i mitt korkade huvud!

Med första barnet gjorde jag 8 ul! Med andra barnet 3...

• skjuter illa

Önskan: Exakt! Jag har lovat mig själv att inte ägna missfall en tanke. Händer det så händer det. Men just nu är jag gravid! :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~