Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag känner precis tvärtom..är så glad att jag har min man och att han finns vid min sida...vi var ju hos BM igår och skrev då upp oss på föräldrautbildning och för han var det en självklarhet att vara med vilket jag tycker känns riktigt bra...han är den bästa! :)

• ThereseJohansson

Vaknade 10min innan jag skulle upp och våran lilla Vincent röjde runt i magen...strök på magen och han sparkade bara starkare och starkare och håller på än 1h senare :) det är väl den bästa alla hjärtansdag gåva man kan få...vårat lilla hjärta, som vi längtar efter dig

• ThereseJohansson

Madelen21: våran lilla kille kommer heta Vincent :)

• ThereseJohansson

Sofie och Laura: jag hoppas på planerat kejsarsnitt då jag har skadade diskar i ryggen...ska på spec mödra i v 28 (mitten av mars) för detta....

• ThereseJohansson

Vart i Ullared på Gekås idag...behöver jag ens säga att det blev en hel del shopping till våran lilla Vincent :) nu längtar vi ännu mer tills han föds :)

• ThereseJohansson

Vi kommer också döpa :)

• ThereseJohansson

Min syster och systerson (snart 5år) har sovit hos oss i helgen trots att vi bara bor några mil ifrån varandra...iaf så låg vi i gästrummet där de sov i bäddsoffan och kollade melodifestivalen och systersonen fick för första gången känna våran lilla Vincent sparka..sedan låg han länge med huvudet på magen och lyssnade...var en stolt blivande kusin som åkte hem idag :)

• ThereseJohansson

Jag är gastric bypass opererad och har en väldigt öppen dialog med om min vikt med BM...förra veckan, i v25 hade jag gått upp 3kg vilket känns jobbigt i och med vad jag gått igenom men hon lugnande mig och sa att det var bra och att det är mer konstigt om det inte hade hänt nått alls...men rädslan för att jag ska öka mycket i vikt finns givetvis där, riktigt jobbigt!

• ThereseJohansson

Idag är det 100dagar till bf :)

• ThereseJohansson

Hannathu: jag har också foglossning...sjukskriven 50% pga det...har så jäkla ont, och speciellt efter jobb! Så är tacksam att läkaren sjukskrev mig på 50%

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~