Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Ringde BM idag ang min foglossning och på tisdag när jag har tid ska vi pröva akupunktur...kommer även få träffa läkaren då och hon trodde att det är bra om jag blir sjukskriven lite så jag får kortare dagar...tycker det låter bra för då kan jag ändå kanske fortsätta jobba ett tag till :)

• ThereseJohansson

Ligger i soffan och kollar tv...lill killen buffar och bökar i magen...underbart! Vilken tur jag har som får uppleva hur det är att vara gravid :)

• ThereseJohansson

Baby Lei: Åh vad gott med palt :) från norra Sverige??

• ThereseJohansson

MissMe83: man blandar potatis, mjöl å salt...sätter fläsk i och kokar 1h...påminner lite om kroppkakor men palt är fastare...Pitepalt är min nationalrätt då jag är uppvuxen i Piteå :)

• ThereseJohansson

Pellefanten: jag har inget recept utan blandar bara ihop smeten till bra konsistens :)

Blir ju alltid palt över och mitt tips är då att steka den, sjukt gott :)

• ThereseJohansson

Eller menade du smeten?? Jag har inte så bra koll på kroppkakors smet då jag aldrig gjort de själv, bara vart med mamma då hon gjort...

Men paltsmeten borde vara fastare tycker jag eftersom den blir fastare då man kokar, men som sagt inte riktigt 100 på kroppkakornas smet, tyvärr...

• ThereseJohansson

Vart hos BM idag, träffade läkaren för fogarna och han sjukskrev mig på 50% och sen fick jag akupunktur av min BM...känns som hela bäcknet håller på att gå av nu efter hans undersökningar....blir nog bra att jobba 50%...

• ThereseJohansson

Ibörjan av grav var våran hund nära mig och nosade på magen och vaktade mig...sen har hon i princip dissat mig helt men nu i v25 har hon börjat nosa på magen igen och kommer till mig och sover nedanför mig :)

• ThereseJohansson

MissMe83: jo, det är jätte intressant...sen vet vi att hon älskar bebisar då vi haft de lite då och då i vår närhet, hon har haft svårt att sluta pussa dem på fötterna :) har en systerson som snart är 5år och hon gillar han jätte mycket, sover han över hos oss så ligger hon nedanför han från att han somnar tills han vaknar :) så tror allt kommer funka bra...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~