Carolina81 skrev 2013-03-27 08:47:33 följande:
Hej tjejer! Jag har foljt er lange nu, men varit lite blyg med att skriva. Jag vantar var andra son 14 Juni. Har varit sjukskriven i manga manader nu da mina bebisar forsoker smita tidigt sa jag maste vara i sanglage (sa det blir mkt lasande har och i facebook gruppen). Iaf, nu till fragan :)
Efter forra forlossningen hade jag jatteont i magen. Det som hjalpte bast var jattetajta linnen som holl ihop kroppen. Sa denna gang funderar jag pa att kopa nagon motsvarighet till en Belly Bandit (
www.bellybandit.eu). Ar det nagon av er som anvant nagot liknande efter era forlossningar? Ris/Ros?
Välkommen hit! Jag har bf 11/6 och väntar mitt 3:e barn.
Premismamma skrev 2013-03-26 22:20:14 följande:
I dag har jag varit på tillväxtultraljud. Gick mycket bra och bm sa att bebis ligger på vikt strax över medel. Känns jättebra med tanke på att jag tidigare fått små bebisar.
Va skönt att bebis växer som den ska. :) Hur stor är den nu?
MissMe83 skrev 2013-03-27 11:47:50 följande:
Socker belastningen klar. Ingen diabetes och bebis växer så det knakar

Härligt!! Jag måste göra en nästa vecka. Egentligen skulle jag ha gjort den tidigare, men de har inte meddelat mig när jag hade tid, så jag missade tiden.
Fick idag veta att min barnmorska är sjukskriven, mest troligt resten av graviditeten!

Känns riktigt jobbigt och jag kommer ha ångest till nästa vecka på torsdag då jag ska till vikarien och får veta hur hon ser på frågan om igångsättning. Jag vet inte vad jag ska ta mig till om hon inte hjälper mig som min ordinarie bm skulle göra.