• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

bm besök idag bltr lite högre än sist 110/70 men ingen fara. bäbis låg me huvud ner redan :) svårt att mäta magen idag å fråga inte heller efter måttet mn allt var bra. ska prata om tillväxt ul nästa vecka. hon sa att de inte ska vara nåt problem och att hon kunde skicka remiss nästa gång och jag får ett runt v 34 ungefär :)

• mhpo

Har fortfarande ont högt upp på ena sidan av magen, kommer och går lite men gör rätt ont de få sekunder det håller i sig:( Någon som har liknande eller hört om det?

• Happymom

Caroline81,
    Synd att jag inte kan svara på det. Själv kunde jag inte ha något som satt åt det minsta, men det berodde nog mest på det akuta kejsarsnittet.

• Zora

Hmm.. Jag tror banne mig att jag har fått mina första bristningar nu. Vet inte vad det kan vara annars. Men dom är inte på magen, utan på ena benet. Ungefär 1 dm ovanför knät. Dom är liksom på tvären, kanske 5-6 cm långa och på ett område som är ungefär 1 dm brett. Dom är vääääldigt tunna, men röda. Som sagt vet jag inte vad det ska vara annars och dom har definitivt inte varit där förut. Så nu kanske det kommer dyka upp på fler ställen... Måste kolla senare i kväll om dom är kvar.

• Lizz89

Gjorde också socker belastning idag, igen. Gjorde i vecka 21 och hade bra slutvärde. Hade 5,5 innan och 6 någonting efteråt så de va ju bra ;) hade sf mått på 27 nu i vecka 28+2. Hade 26 cm i vecka 25+2. Men de va tydligen normalt. ;) vad har ni för sf mått?

• ThereseJohansson

Ber om ursäkt men nu gnäller jag lite!! Har så sjukt ont från mina skadade diskar, de bara strålar ut i benet och ner till tårna...så foglossning på det! Tack och lov att jag gör min sista arbetsdag imorgon, sedan är det graviditetspenning som gäller....gråter av smärta!! Njuter av att vara gravid men just nu när jag har sååå jäkla ont så får det gärna bli 24maj snabbt!

• Sagolina

Inatt har jag haft ont i magen och gissar på att tarmarna stört lill*n. för han/hon har bökat på som en tok. Mycket mrea än vad jag vanligtvis känner av under natten... Kändes nästan som om babyn skulle vara på väg ut genom magen! Inte har det blivit mycket sömn i alla fall, men som tur är ju fredagen ledig, så blir en vilodag!

• MissMe83

Lizz: mitt sf mått va 29 nu i v 29. Ligger ytterst lite i överkant enligt min bm men inget som stör

• Zora
    Happymom skrev 2013-03-27 16:59:42 följande:
    Fler som köpt vagnen nu? Vi köpte en vegagnad Phil

Vi har beställt en ny Emmaljunga som vi får hämta i slutet av april
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~