• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82

Har precis sett Sofias Änglar... Gick 1-9:an med tjejen som var med, tårarna sprutade. Inser att mycket av ens eget gnäll är bagateller egentligen.

• MissMe83

Solrosen: nej fy vad hemskt. Jag såg en liten bit men klarade inte se allt. Mitt hjärta blöder

• Solrosen82

Ja, det blir ju ännu värre när man själv är gravid och har barn. Har läst mycket av hennes situation på Facebook och i hennes blogg, men det blir på ett annat sätt att se det på tv.

• Kazzy

Hoppar in här. BF 27 juni. Har bara läst sista inläggen. Men fastnade lite om andningslarmen. 
    Är kluven, har en dotter på snart ett år och vi har ju klarat oss utan. 

Är lite rädd för att bli mer nojig, för som jag förstått det har bebisar andningsuppehåll och det är helt normalt. Tänk om jag visst om vartenda sådant med vår dotter. Jag tror inte jag sovit en blund då. Men samtidigt om det är så att barnet har ett riktigt problem, så kan det ju rädda barnets liv. 

Svårt det där tycker jag...         

• MissMe83

Kazzy: välkommen hit.
    Jo det stämmer med andninguppehållen men larmen är anpassade utefter det. De larmar efter 20 sekunder som är över den tid som är tillåtet för ett normalt uppehåll.

• Premismamma

Dags att vara lite ynklig igen. 

I min förra graviditet fick jag Hellp-syndrom.

Nu börjar jag få liknande symptom. Det är i alla fall vad min kille tycker.
    Jag har haft ont i övre delen av magen hela dagen och har sedan ca en vecka tillbaka haft kli i benen. 

Någon som kan lugna ner mig och säga att det är någonting annat.

• twins1102

Hej jag hoppar in här har bf den 23 juni . Har tvilling pojkar sedan tidigare och enligt rul som vi fick göra 2 ggr prg av att vi inte var så långt gången så ska det bli en flicka denna gång vi är så otroligt glad för att vi ska få en dotter men vågar man lita på det dom säger på rul ? vi var i v. 17 och andra gången i v.19 och dom sa att det skulle bli en flicka båda gångerna . Är det för tidigt för att se säkert ?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~