• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Nu har vi beställt vår vagn från Tyskland ska komma nästa vecka . Det blir en maxi Cosi mura 4 i valnötsbrun

• Solrosen82
    Hannathu skrev 2013-03-27 15:55:13 följande:
    smörjde som en idiot med sonen men fick bristningar ändå, och de allra flesta kom efter förlossningen, hade inte en enda v 35 men sen kom de. Så de måste ha berott på hormonerna

Konstigt att de kom efter förlossningen... Jag minns att mina kom under de sista veckorna av graviditeten. Och då såg jag dem inte först eftersom att alla var nedanför naveln, fick mig en chock en dag när jag kollade i spegeln.
    Madelen21 skrev 2013-03-27 16:18:22 följande:
    bm besök idag bltr lite högre än sist 110/70 men ingen fara. bäbis låg me huvud ner redan :) svårt att mäta magen idag å fråga inte heller efter måttet mn allt var bra. ska prata om tillväxt ul nästa vecka. hon sa att de inte ska vara nåt problem och att hon kunde skicka remiss nästa gång och jag får ett runt v 34 ungefär :)
    Va skönt att det inte var några problem att få ett extra UL. Du har en bra bm.
    Lizz89 skrev 2013-03-27 22:18:02 följande:
    Gjorde också socker belastning idag, igen. Gjorde i vecka 21 och hade bra slutvärde. Hade 5,5 innan och 6 någonting efteråt så de va ju bra ;) hade sf mått på 27 nu i vecka 28+2. Hade 26 cm i vecka 25+2. Men de va tydligen normalt. ;) vad har ni för sf mått?
    Jag ska göra min andra nästa vecka, skulle ha gjort den förra veckan egentligen.. Känns så surt att jag måste ta ledigt från jobbet för det när jag vet att min socker är bra. Men får man stora barn så måste man göra glukosbelastningen. Skönt att dina var bra.

• Madelen21

solrosen: vi har inte bokat in nåt ul än utan nästa besök ska vi prata om det å bm fixar det åt mig isf.
    Jaha då står påsken för dörren, vad har ni för planer? vara hemma iväg på nåt?
    vi blir hemma, min sambo ska hjälpa till att flytta åt min mormor. På lördag ska han på hockey med jobbet. Ja vad jag å barna ska göra återstår å se!!  här kommer en  bild på magen. v 29 idag och bäbis ligger redan neråt me huvudet fick känna själv igår :) 

• MissMe83

Nu har jag köpt ett andningslarm så mamma och pappa kan sova lugnt när bebisen har kommit den ska packas ner i bb väskan.
    Någon annan som är lika nojjig som jag?

• monika84
    MissMe83 skrev 2013-03-28 15:31:41 följande:
    Nu har jag köpt ett andningslarm så mamma och pappa kan sova lugnt när bebisen har kommit den ska packas ner i bb väskan.
    Någon annan som är lika nojjig som jag?
    Lillan får sova med oss, sen får vi kolla efter andningslarm :) hur går det med dig?
  • LillStrumpan82

louise1983: Vad kul! Vi har också beställt en Buffalo, borde få den om ett par veckor Är jätteglad att vi valde den, deg känns som en riktigt bra vagn. Du får provköra och testa att vika ihop den och sen berätta här vad du tycker!

• Solrosen82
    Madelen21 skrev 2013-03-28 12:09:21 följande:
    solrosen: vi har inte bokat in nåt ul än utan nästa besök ska vi prata om det å bm fixar det åt mig isf.

Jaha då står påsken för dörren, vad har ni för planer? vara hemma iväg på nåt?

vi blir hemma, min sambo ska hjälpa till att flytta åt min mormor. På lördag ska han på hockey med jobbet. Ja vad jag å barna ska göra återstår å se!!  här kommer en  bild på magen. v 29 idag och bäbis ligger redan neråt me huvudet fick känna själv igår :) 

Ok, men det känns väl bra att hon fixar UL iaf :) Vilken mage! Jämn och fin bebismage :)
  • MissMe83

Monika: bebis kommer sova inne hos oss också. Men för att jag inte ska glo på honom hela nätterna behöver vi ett andningslarm så jag kan sova lugnt

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~