• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Therese: Ush ja nu börjar bebisarna bli starka. Min kille lyckades hitta min mjälte eller vad det var och använde den som boxboll. Tappade luften totalt AJ!!

• Happymom

Therese,
    Åh fy vad jobbigt! Då kan jag förstå att du undviker att ta dom. Jag trodde inte att citodon skulle hjälpa mig, men det räcker t.o.m med halv dos (är rekommenderad två tabletter), bara jag tar vid auran, innan det bryter ut.

MissMe,
    Nej, vad jag vet så ska man inte göra det. Ska se om jag kan hitta någon info om det.
    Hur går det med illamåendet och halsbrännan förresten? Fortfarande lika illa?

• ThereseJohansson

Happymom: när jag har migrän så vaknar jag oftast med det så jag har inte en chans att stoppa det tyvärr...känner mig dock något bättre ikväll och har klarat mig utan medicin :)

MissMe: ja, nu börjar de ha en hel del kraft :) tycker det är sååå mysigt när han rör sig, tur han inte får in sånna fullträffar varje gång ;)

• MissMe83

Happymom: det pendlar kraftigt! Har mått jätte illa i vågor idag. Halsbrännan har hållit sig lite lugnare idag. Men illamåendet är tufft.

Therese: ja verkligen tur att dom inte gör det! Vissa dagar är värre, känns som jag är full av blåmärken på insidan.

• sofie och laura

Glad påsk på er!!!
    Tidiga mornar fortsätter här kl5 e barnen vakna trots senare läggning blääääää!

Har ett tryck fortfarande under vänster bröst, exakt vid revbenen, som anpassar mitt sittande

• Madelen21

sofie och laura: jag har haft tidiga mornar nu en längre tid, fast jag vaknar av mig själv å kan inte sova mer...
    idag vakna jag 8.30, tänk det är sommartid idag :)
    idag ska vi hem till min sambos pappa och äta kl 15. innan dess vet jag inte vad det blir. är ganska trött just nu.. ska iaf ta en promenad till vår ica affär sen. 

• Happymom

Jag tycker också att det är så himla härligt att känna bebis röra sig och sparka. Kan göra rätt ont, men med dottern så kände jag aldrig några sparkar. Någon gång kunde jag känna att hon tryckte till med foten. Det var inte särskilt kul. Så uppskattar det desto mer nu

• Lantliv11

Nån mer som enbart har smärtsamma sparkar? Bebis är i full gång dygnet runt och jag hoppar till och viker mig varje gång så ont gör det:/ Kanske har en fotbollsspelare där inne:) Nu börjar bristningarna komma, känns att det snart är dags!

• Happymom

Lantliv11,
    Haha, för min del får det gärna vänta tills efter förlossningen och helst inte läcka när jag inte ammar, då heller ^^

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~