• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sonaten

Jag har haft så svårt att somna om senaste nätterna. Vaknar vid 02-03-tiden och sen ligger jag och vänder mig ett par timmar tills jag ger upp. Sen somnar jag istället på bussen till jobbet. Häromdan missade jag att kliva av vid min hållplats.

Någon mer som har sömnproblem? Vad har ni för tips för att kunna somna om på natten?

• Sagolina

Just nu sover jag otroligt bra!
    Somnar lite efter 9 och sover 3-4½ timme utan att veta något om omvärlden, inatt hade sambon vaknat av att jag fick ett sms, något jag inte alls visste om och vanligtvis hade vaknat av. Sen vaknar jag av att jag är otroligt kissnödig och får springa (nåja, så snabbt det nu går med stel kropp:P) ner till toa. Efter det brukar jag somna om igen och kanske vakna 1gång innan väckarklockan ringer 5.15.

Sover bättre nu i v34 än innan graviditeten, så tyvärr inga tips på hur du ska sova bättre...

• Madelen21

grattis elfwinter :) hoppas förlossningen gick bra iaf. blir ni kvar på bb tills han är fullgången?
    mys me bäbis vill oxå ha snart.. men 55 dagar kvar.. v 33 idag. 

• sofie och laura
    Elfwinter84 skrev 2013-04-25 05:44:09 följande:
    Nu är lilla Jamie här! Han kom 15.57 igår i v 33+6. Vägde 2950 g och var 47 cm! Han mår bra men får lite hjälp med andningen och ligger i värmesäng.

GRATTIS !
    Han var väldigt stor pojke för sin vecka !!!! så mycket vägde min i v 35+4 och var 45 cm lång=)
    starkt jobbat!!!

• sofie och laura

Heeeeej alla fina gravida kvinnor!

I början av veckan kom min vagn Och den e sååå fin jag kan inte sluta titta på den . den e verkligen wooow. 
    Allt gjort för en verklig prinsessa =)

Bebisen i magen bökar om som aldrig förr och det känns väldigt mkt när hon rör sig hon knölar o bölar .. Längtar verkligen så efter Henne.

Grattar Elfwinter Till sin lilla son och hoppas att allt går bra .. KRAMAR OM          

• Kickilina

Elfwinter; hurra, hurra!!! Grattis!! Måste vara första bebisen i tråden! En liten Jamie, fantastiskt!

• Hannathu
    Nu är lilla Jamie här! Han kom 15.57 igår i v 33+6. Vägde 2950 g och var 47 cm! Han mår bra men får lite hjälp med andningen och ligger i värmesäng.

Grattis!
    Vilken stor kille för att vara så tidig. Lika stor som min grabb var v37+1
  • Premismamma
    Åh grattis! 
    Min 2-åring fick jag i vecka 33+5. Han vägde 2010 och var 44 cm.

Din son var lite större :)

Stort grattis igen. 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~