• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • monika84
    Sagolina skrev 2013-04-26 14:46:26 följande:
    Så otroligt söt och fin!
    Hon ser så mycket större ut än hon är i verkligheten. Snacka om att min man kan ta bilder ifrån den vinkeln 
  • monika84
    MissMe83 skrev 2013-04-26 14:57:47 följande:
    Monika: Gud vilken vacker flicka. Hon är så fin. Vem är hon mest lik?
    Mamma sa att hon är jätte lik Kaylee när hon var liten. Du kan se bilderna på min profil dom är otroligt lika. Och de säger att Kaylee är lik Stefan. 
  • MissMe83

Kicklina: min bm är på utbildning idag så undrar om du kan svara mig.
    I tre dagar har det pressat neråt. Har haft ont inuti snippan. Dessa tre dagar har bebis rört sig mindre. Han rör sig men inte lika ofta. Bör jag vara orolig? V 34 i morgon

• hea
    a dream within a dream skrev 2013-04-25 23:50:58 följande:
    Hea, när jag väntade sonen så ville vår katt ligga på min mage med, varje natt. Han jagade enormt mycket veckorna innan bf och la alltid byter stolt vid min sida av sängen (på golvet).. Så sött att de tar hand om!
    Jag har en innekatt så jag slipper iallafall möss vid sängen
    Går in i v 36 i dag, nu börjar det närma sig!
  • Kickilina

Monika, underbar tös!!!!

Missme, låter som om han har fixerat sig, då kan det börja trycka mer neråt och den lille ändrat rörelsemönster. Men du ska ändå känna ca 10 tillfällen med rörelser/dygn...

• MissMe83

Kicklina: tack ja jag känner ju honom så det är inte stilla men känns annorlunda. Samtidigt som jag inte får luft så pressar det hemskt neråt. Kan det vara ett tecken på att han kommer tidigare?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~