• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • monika84
    Valborgs skrev 2013-04-25 20:40:55 följande:
    Oj vad många bebisar som har bråttom ut, två här och fyra i fb-gruppen.. tror iofs en håller till på båda ställena. Tyvärr har en liten redan fått somna in :(
    åhh så hemskt att en inte klarade sig :( min lillan mår helt perfekt hon är så stark men liten.
  • hurskadetgå

Grattis till bebisarna! Kul att dem börjar komma tycker jag. För mig känns det ännu väldigt overkligt att jag snart ska bli mamma.

• hurskadetgå
    Valborgs skrev 2013-04-25 20:40:55 följande:
    Oj vad många bebisar som har bråttom ut, två här och fyra i fb-gruppen.. tror iofs en håller till på båda ställena. Tyvärr har en liten redan fått somna in :(
    Vad är det som har hänt? :(
  • Valborgs

En tvilling hade för lite fostervatten under graviditeten, så lungorna hade inte utvecklats som de skulle..:(

• Carrossk

Mysig med alla de små som har kommit. Grattis till era fina bebisar.
    Här räknar man snarare på att gå över 2 veckor så lär nog få vänta innan man får snusa på en bebis :).
    Men snart är väl även vår väntan över 6-8 veckor kvar nu :D.

• hea
    monika84 skrev 2013-04-25 14:30:54 följande:
    Idag den 25 April kl 07:30  46cm och 2000gram. Kom våran Keira-Selena Nina till världen i vecka 35(34+5)  Monika är med våran lilla dotter. Och lillan mår bra läkarna säger att vi kommer förmodligen behöva vara kvar på sjukhuset i minst två veckor. Sedan kommer vi kunna åka hem./ Monikas man

Elfwinter84 skrev 2013-04-25 05:44:09 följande:
    Nu är lilla Jamie här! Han kom 15.57 igår i v 33+6. Vägde 2950 g och var 47 cm! Han mår bra men får lite hjälp med andningen och ligger i värmesäng.

Grattis! Hoppas det går bra för er och era små.

Jag har snart en månad kvar, till det är tänkt att min lille skall titta ut.
    Har en katt som till varje pris skall ligga på magen. Vet inte om hon förstår, men hon rör sig inte ur fläcken när hon får sig en och annan spark.  
  • a dream within a dream

Hea, när jag väntade sonen så ville vår katt ligga på min mage med, varje natt. Han jagade enormt mycket veckorna innan bf och la alltid byter stolt vid min sida av sängen (på golvet).. Så sött att de tar hand om!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~