• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • cindy03
    monika84 skrev 2013-04-25 14:30:54 följande:
    Idag den 25 April kl 07:30  46cm och 2000gram. Kom våran Keira-Selena Nina till världen i vecka 35(34+5)  Monika är med våran lilla dotter. Och lillan mår bra läkarna säger att vi kommer förmodligen behöva vara kvar på sjukhuset i minst två veckor. Sedan kommer vi kunna åka hem./ Monikas man
    Grattis till andra bebisen i tråden!!Skrattande
  • monika84

Hej tjejer lillan sover och jag får en liten stund vid dator. Hon mår bra men är väldigt liten och behöver hjälp med att hålla sig varm. Keira fick hon hette eftersom att hon föddes väldigt mörkhårig. En liten underbar flicka med mörkt hår. Jag kommer lägga upp en bild på henne så fort vi är hemma. Älskar henne redan så himla mycket hon är så vacker och otroligt perfekt skapad. Jag är lite ledsen att de blev så tidigt men hon kommer klara det fint sa läkarna till oss. Så lycklig och grattis Elfwinter84 till lillpojken ! Nu har vi dom här med oss. 

• Kickilina

Här ploppar bebisarna ut
    Grattis Monika till lillan!

Zora, då blir det ju bebis för dig snart också...2 veckor max då, eller? Spännande men såklart lite oroligt också...

• Zora
    Kickilina skrev 2013-04-25 18:57:06 följande:
    Här ploppar bebisarna ut Grattis Monika till lillan! Zora, då blir det ju bebis för dig snart också...2 veckor max då, eller? Spännande men såklart lite oroligt också...

Ja, max två veckor om inget under inträffar och bebis både vänder sig själv och lägger på sig ordentligt i vikt. Om en vecka får vi reda på datum för snitt, men förlossningsläkaren trodde att det skulle bli runt 6-7 maj. Känns jättespännande samtidigt som jag är orolig eftersom bebisen är liten..
  • Kickilina
    Zora skrev 2013-04-25 19:22:57 följande:

Ja, max två veckor om inget under inträffar och bebis både vänder sig själv och lägger på sig ordentligt i vikt. Om en vecka får vi reda på datum för snitt, men förlossningsläkaren trodde att det skulle bli runt 6-7 maj. Känns jättespännande samtidigt som jag är orolig eftersom bebisen är liten..
    6:e maj är en perfekt födelsedag Har alltid varit nöjd med den!
  • Zora
    Kickilina skrev 2013-04-25 20:15:49 följande:
    6:e maj är en perfekt födelsedag Har alltid varit nöjd med den!

Ha ha!! Känns ju bra att veta! får väl se om det blir den dagen!
  • monika84

Tack så mycket alla ni. Nu förstår jag varför min fru har vart så aktiv här bland er. 

• Valborgs

Oj vad många bebisar som har bråttom ut, två här och fyra i fb-gruppen.. tror iofs en håller till på båda ställena. Tyvärr har en liten redan fått somna in :(

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~