• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • monika84
    Elfwinter84 skrev 2013-04-26 07:12:00 följande:
    Grattis monika84. Bara dagen efter mig!
    Ja hur mår din pojke då? Keira behövde lite värme så hon behöver vara kvar på sjukhuset i kanske en vecka eller så. Hur stor var eran pojke?
  • Zora

Grattis Monika84!!

Jättetråkigt att höra om tvillingen som inte klarade sig Kommer ihåg när det upptäcktes att den hade för lite vatten och har tänkt lite då och då på hur det har gått.

• Premismamma

Måste få fråga er som är i samma sitts så att säga :) Ibland får jag som hugg uppe vid livmodertappen. Känns som om man får någonting uppstucke. Gör ont ibland. Är det normalt? Eller håller jag på att öppna mig?

• MissMe83

Premismamna: jag tror det är för att bebis fixerar sig. Jag har likadant, misstänker att det är fixering på gång.
    Be din bm känna efter nästa gång.

Monika: hur gick förlossningen? Hur startade det?

• monika84
    MissMe83 skrev 2013-04-26 09:16:26 följande:
    Premismamna: jag tror det är för att bebis fixerar sig. Jag har likadant, misstänker att det är fixering på gång.

Den startade i måndags men dom fick hålla in henne till igår morgon. Då natten till torsdag fick jag stora värkar. Så de kunde inte hjälpa mer. Nu är hon med oss och mår jätte bra. Jag fick en super fin kort på henne. Så jag kanske kan lägga in den så snart
  • Madelen21

Gomorron tjejjer/goförmiddag

Hoppas att ni alla mår bra ni som fått bäbis och vi som fortfarande väntar!
    Jag mår skapligt, nästa v är de bm besök igen. Idag har jag stor städning, torka skåp mm.. vår städning kan man nog säga... mina planer för helgen verkar skita sig.. de ska bli dåligt väder.. regn regn....
    Mina planer var att skura en matta ute me högtryck städa av altan å skrubba altan golvet mm mm.. blää...
    Nää vi får se va d blir istället... Nu ska jag ta tag i å skura mitt kylskåp mm.. i eftermiddag ska vi å besikta vår husvagn.. å vi fick reda på i veckan att nästa v kommer våran nya bil, så min sambo fick som han ville :) bilen före bäbis... haha.. men de var ju bra de :)) Men vi får kanske inte hämta bilen förens veckan efter :(

Nåja.. den som väntar på nåt gott :) Skönt me helg iaf :)

Ha de bra alla mammor å trevlig helg:) Nu ska ja fortsätta röjjet :) 

• Premismamma
    MissMe83 skrev 2013-04-26 09:16:26 följande:

Aha, tack för det. Låter logiskt.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~