• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

jaa fast ändå är jag osäker :/ för va hos bm igår å hon undersökte... men nää ja tror på slempropp å hoppas de e de.

• Maravilhosa

Madelen21: tycker det låter som slemproppen!

• Hannathu
    Meoow skrev 2013-05-30 14:43:54 följande:
    En panikfråga - visst är väl alla ostar okej att äta om de är uppvärmda? Tänker i en sås eller dyl.... Ska äta ute ikväll och det serveras stiltonsås (vilket jag först idag fick veta att det var en ostsås)

Ja

Allt är ok upphettat.

Och de fidksorter man bör undvika skadar ju inte på en gång
  • Solrosen82

Sagolina: Ja det är ju mycket möjligt... Jag var helt slut när jag hade sådär med förkylningen och pulsen. Kände mig så konstig i kroppen. Var in på VC och de gjorde EKG som var normalt. Men efter några dagar med pencillin så kände jag mig mkt bättre.

Madelen21: Jag var på läkarbesök förra veckan där hon gjorde en hinnsvepning. Är ganska säker på att en del av slemproppen kom ut dagen efter, men sen har det varit lugnt. Det är säkert slemmisen som far för dig

• Madelen21

solrosen82: ja ja hoppas det.. eftersom de kommit både igår och idag... fast inga stora mängder men de har ju kommit ut nåt :) sen när det är brunrött oxå.. spännande detta... :)

• Solrosen82
    Madelen21 skrev 2013-05-30 16:14:05 följande:
    solrosen82: ja ja hoppas det.. eftersom de kommit både igår och idag... fast inga stora mängder men de har ju kommit ut nåt :) sen när det är brunrött oxå.. spännande detta... :)

Då kanske färdknäppen funkar nu
  • Kamillan

Igår kom min lilla prinsessa ut!! Åkte in 03.30 för värkar och hon va ute 06.00.....så det gick snabbt!! Hon är helt perfekt o helt fantastisk!! 3045 o 49 lång, kärlek!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~