a dream within a dream skrev 2013-06-03 09:54:37 följande:
Stinsen, precis - tre fruktansvärda försök, två ggr med dropp (7h första gången och 10-12h andra gången) sedan en sista gång och då med cytotec, ca 10h med vedervärdiga värkar (vilket de aldrig berättade) och fy fan innan den gick ur kroppen! Detta var under fem dagar.. Ny har jag nästan återhämtat mig, känns som om att mina egna värkar är förstörda.
Jag har skickats hem mellan gångerna och jag känner att jag absolut inte vill pressa kroppen mer! I morgon ska vi till läkaren igen och då får vi se om det kan vara så enkelt att de kan ta hinnorna (det har varit målet sedan start) i och med mina egna värkar samt proppen som gått
Tack och Kram tillbaka!!!!!
Men kära du eller vad jag nu ska säga :(
Fy f*n på ren svenska!!! Hur orkar du kan jag inte heller fråga,för har man något val än att bara hänga med!? Man orkar inget annat!
Jag fick värkstimulerande dropp när lill-pluttan skulle födas och de var smärta som jag absolut INTE upplevt vid mina tidigare förlossningar!!
Lider med dig och hoppas verkligen att du får hjälp nu och att dom tar hinnorna!
Skulle som sagt in och läsa din blogg idag ist men min sessa har ätit av och till och bara velat ligga i famnen hela dagen idag så det blev inget bloggläsande......
Uppdatera gärna hur det går!
Massor av "Girlpower kramar" till dig!!!