• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • hea
    Kamillan skrev 2013-05-31 04:47:37 följande:
    Igår kom min lilla prinsessa ut!! Åkte in 03.30 för värkar och hon va ute 06.00.....så det gick snabbt!! Hon är helt perfekt o helt fantastisk!! 3045 o 49 lång, kärlek!!
    Grattis

Här har jag passerat datumet och bara väntar på något täcken.
  • regnskogen

Grattis till er alla som fått era bebisar :)

Jag sitter här inne i förlossningsavdelningen och väntar på min tur. Det är inte på gång än, men blev hänvisad hit för att göra mina undersökningar. Nu när jag ändå är här, tänkte jag passa på att be om en gynundersökning och ev. hinnsvepning. Hoppas! Någon som vet vad som krävs för att hinnsvepning ska lyckas eller så?

Jag är ganska så nervös över att föda på BB här i Örebro. Har än så länge inte fått någon positiv feedback från dom, och jag kan lixom inte lita på dom och på det dom säger.. Jag har faktiskt på den sista tiden funderat på att föda hemma, just för att jag inte litar på Örebros BB. Någon som vet vart man hittar info om det? Är det något man ska diskutera med sin barnmorska om?

Hoppas alla har det bra :D
    Kram!

• jolith

regnskogen: Är du från Örebro? Det är jag :)    Min erfarenhet från usö är bra... Vad får dig att inte lita på de??

• Premismamma
    Igår kom min lilla prinsessa ut!! Åkte in 03.30 för värkar och hon va ute 06.00.....så det gick snabbt!! Hon är helt perfekt o helt fantastisk!! 3045 o 49 lång, kärlek!!
    Åh grattis. 
  • Premismamma

Måste få fråga en knäpp fråga. Lite intimt VARNING!

I går kväll hade jag ovanligt mycket halsbränns och känningar av magkatarr (tror jag)

I går hade vi lite mys :)
    I morse hade jag värsta magraset. Kräktes och 2:ade samtidigt. Har det fortfarande. 

Kan det vara ett tecken på att det är någonting på gång?

• Madelen21

Idag är en jobbig dag, min älsta är extrem jobbig och dryg, hällt ut en halv flaska solkräm å vräkt på sig.... de resultera i en väldigt arg mamma...Mitt humör är verkligen på noll nu... Jag kan inte vara ute med mina barn för min älsta  visar ingen respekt alls mot mig... å då får hon lillebror att vara likadan.. tycker det är jävligt jobbigt nu... å sambon han ska iväg på kickoff me jobbet efter jobbet å kommer inte hem förens ikväll.... kul fredag...INTE! :(

• lovea01
    Madelen21 skrev 2013-05-31 10:56:48 följande:
    Idag är en jobbig dag, min älsta är extrem jobbig och dryg, hällt ut en halv flaska solkräm å vräkt på sig.... de resultera i en väldigt arg mamma...Mitt humör är verkligen på noll nu... Jag kan inte vara ute med mina barn för min älsta  visar ingen respekt alls mot mig... å då får hon lillebror att vara likadan.. tycker det är jävligt jobbigt nu... å sambon han ska iväg på kickoff me jobbet efter jobbet å kommer inte hem förens ikväll.... kul fredag...INTE! :(

Förstår precis hur du känner! Har det likadant här hemma oxå, dom bråkar och har sig och lyssnar noll. Man försöker verkligen men som sagt humöret nu på slutet är verkligen inte på topp! Igår hade man förvärkar och jag tror den äldsta har blivit extra jobbig för hon kanske känner av att nåt är påväg? :P Har varit väldigt irriterad på min man oxå, stackars han:/ hoppas bebis kommer snart, 30 dagar kvar nu!
  • lovea01

Vad snabbt det gick! :) Hoppas oxå på en sån drömförlossning! Grattis!
  • lovea01

Regnskogen- När jag fick hinnsvepning fick jag bara vara uppe och gå så mycket som möjligt, annars fanns risken att det skulle stanna av. Så upp och gå mycket efter så får du hoppas att det gör nån nytta :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~